AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Har vært drama på jobben hvor en stor del av det har eskalert fordi jeg ikke ble så godt ivaretatt som syk og sykemeldt. Noe er selvsagt også min feil. Går ikke mer i detalj på det, men i all hovedsak har jeg lagt meg flat og beklaget min del, arbeidsgiver har også beklaget sin del. Så har jeg luftet for mine to nærmeste venninner (ikke kollegaer), helt ærlig hvordan jeg egentlig føler det. Fordi jeg tenkte at jeg skal kunne snakke fritt med nære venninner og nærpersoner om hvordan jeg egentlig har hatt det / har det? Selvsagt mer ærlig da enn når jeg er ydmyk og beklager overfor arbeidsgiver. Jeg har bedt dem ikke fortelle videre og jeg har ingen grunn til å tro at de skulle gå videre med informasjonen. Jeg har vel ikke gjort noe feil her ved å betro meg til mine nærmeste om mine indre tanker om jobben? Anonymkode: 124f2...153
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Skrevet 7. oktober 2024 Når jeg tenker meg om så vet jeg jo at ihvertfall en av mine kollegaer har snakket dritt om meg til sin bestevenninne. ts Anonymkode: 124f2...153
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 Nå vet jeg ikke hva slags venner du har, men jeg ville helt klart delt noe sånt med mine nærmeste venninner og vet at jeg hadde fått støtte og forståelse og ikke bekymret meg for at de skulle delt dette videre, da jeg vet jeg har venninner jeg kan stole på og jeg kan dele sånt med. Anonymkode: 4a637...21a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Har du taushetsplikt på noe vis? Anonymkode: cb8ce...9a4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå vet jeg ikke hva slags venner du har, men jeg ville helt klart delt noe sånt med mine nærmeste venninner og vet at jeg hadde fått støtte og forståelse og ikke bekymret meg for at de skulle delt dette videre, da jeg vet jeg har venninner jeg kan stole på og jeg kan dele sånt med. Anonymkode: 4a637...21a Takk for svar! Ja, er nettopp det, man må ha noen andre man kan få støtte fra, og ikke bare måtte snakke med samboer eller foreldre. Jeg stoler på disse venninnene. Men blir generelt veldig usikker når kollegaer jeg trodde jeg kunne stole på, har gått videre til ledelsen med ting jeg har sagt, til tross for at de selv delte mye med meg også som det ikke kunne falle meg inn å nevne for ledelsen. Så får jo fort trust issues på generelt grunnlag. Men jeg stoler på de to nære venninnene mine. Anonymkode: 124f2...153
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du taushetsplikt på noe vis? Anonymkode: cb8ce...9a4 Ikke angående dette, nei. Er vel heller arbeidsgiver som har det overfor meg, da jeg har vært syk. Anonymkode: 124f2...153 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå