AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Hei, jeg har en god vennine som hadde problem i korsryggen og dro til en Naprapat. Hun ble spurt hvis hun hadde silikon i rumpa? Hun sa at dette er sikkert normalt at en naprapat spørr om. Lurte på hvis dette er noe noen har opplevd før? Anonymkode: def0e...e26
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Skrevet 7. oktober 2024 Kjeder du deg? Gå en tur fremfor å trolle. Anonymkode: bd856...c37 1
msjrmpr Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjeder du deg? Gå en tur fremfor å trolle. Anonymkode: bd856...c37 Jeg er helt seriøs?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 msjrmpr skrev (1 minutt siden): Jeg er helt seriøs? Isåfall, hvis du er over 16 år så klarer du å reflektere deg frem til svaret selv. Anonymkode: bd856...c37
msjrmpr Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Isåfall, hvis du er over 16 år så klarer du å reflektere deg frem til svaret selv. Anonymkode: bd856...c37 Ok. Kan ikke du si hva du mener?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 Enkelte av stillingene de bruker for å knekke opp ryggen er ganske heftige. Så det var nok for å kunne ta hensyn til det for å ikke risikere å ødelegge noe. Anonymkode: 1960f...0ae 1
Ulla Ullsokk Skrevet 7. oktober 2024 #7 Skrevet 7. oktober 2024 De må vel vite hvordan kroppen din er for å vite hva de skal gjøre. Rumpa er jo muskler, altså hvis du har normal rumpe og ikke silikon. Rumpa er viktig for ryggen og lite vits i å behandle punkter på rumpe hvis du ikke når den naturlige kroppen. Det sier seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Skrevet 7. oktober 2024 Ulla Ullsokk skrev (21 minutter siden): De må vel vite hvordan kroppen din er for å vite hva de skal gjøre. Rumpa er jo muskler, altså hvis du har normal rumpe og ikke silikon. Rumpa er viktig for ryggen og lite vits i å behandle punkter på rumpe hvis du ikke når den naturlige kroppen. Det sier seg selv. Jeg har vært hos både naprapater, kiropraktorer, og fysioterapeuter for behandling av både sete og korsrygg, og aldri fått slike spørsmål. Det må være noe veldig opplagt som er synlig/mistanke om silikon hvis en behandler spør om noe sånt. Anonymkode: bd856...c37
Ulla Ullsokk Skrevet 7. oktober 2024 #9 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært hos både naprapater, kiropraktorer, og fysioterapeuter for behandling av både sete og korsrygg, og aldri fått slike spørsmål. Det må være noe veldig opplagt som er synlig/mistanke om silikon hvis en behandler spør om noe sånt. Anonymkode: bd856...c37 Ja, det kan vel hende. Rumpa di ser sikkert naturlig ut, da, men greit å spørre hvis man er i tvil.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #10 Skrevet 7. oktober 2024 Ulla Ullsokk skrev (2 timer siden): Ja, det kan vel hende. Rumpa di ser sikkert naturlig ut, da, men greit å spørre hvis man er i tvil. De aller fleste har ikke silikon i rumpa...Så hvis en naprapat skal ha fått seg til å stille et slikt spørsmål, så må det ha vært noe helt spesielt. Anonymkode: bd856...c37
Ulla Ullsokk Skrevet 7. oktober 2024 #11 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De aller fleste har ikke silikon i rumpa...Så hvis en naprapat skal ha fått seg til å stille et slikt spørsmål, så må det ha vært noe helt spesielt. Anonymkode: bd856...c37 Enig. Det må det jo ha vært. Kanskje hun hadde det🤷♂️
msjrmpr Skrevet 10. oktober 2024 #12 Skrevet 10. oktober 2024 Ulla Ullsokk skrev (På 7.10.2024 den 22.52): Enig. Det må det jo ha vært. Kanskje hun hadde det🤷♂️ Hun har ikke silikon I rumpa men hun har skikkelig stor rumpe.. sikkert en grunn men jeg synes det er rart at man bli spurt om det
Ulla Ullsokk Skrevet 10. oktober 2024 #13 Skrevet 10. oktober 2024 msjrmpr skrev (5 timer siden): Hun har ikke silikon I rumpa men hun har skikkelig stor rumpe.. sikkert en grunn men jeg synes det er rart at man bli spurt om det Det synes ikke jeg som vet endel om kroppsbehandlinger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå