AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Heisann folkens, jeg lurte på en ting. Jeg har fått innvilget dagpenger og 18 ukers karantene startet fra mandag 3 juni og idag har det gått 18 uker.. når vil jeg få dagpengene? Sendte meldekort lørdag for 2 dager siden. takk for all svar. Anonymkode: 0b10d...756
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Skrevet 7. oktober 2024 Mest sannsynlig kommer pengene i dag, hvis du sendte meldekort i helgen. Anonymkode: 1aa4a...f36
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mest sannsynlig kommer pengene i dag, hvis du sendte meldekort i helgen. Anonymkode: 1aa4a...f36 Ok takk for svar. Men når jeg logger inn og trykker på utbetalinger står det det : Du har ingen utbetalinger for denne perioden Prøv å endre periode eller se mer om utbetalinger får jeg ikke sånn som lønnslipp før pengene er på konto? Anonymkode: 0b10d...756
Angelheart2 Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Hvis det har gått 18 uker i dag så får du første utbetaling på neste meldekort. Det meldekortet du leverte i helgen gjelder jo da innenfor de 18 ukene. Husk også at om det er dager du har jobbet, hatt ferie eller av annen grunn ikke fått beregnet dagpengedager/ventedager, så blir ventetiden forlenget. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 Angelheart2 skrev (1 time siden): Hvis det har gått 18 uker i dag så får du første utbetaling på neste meldekort. Det meldekortet du leverte i helgen gjelder jo da innenfor de 18 ukene. Husk også at om det er dager du har jobbet, hatt ferie eller av annen grunn ikke fått beregnet dagpengedager/ventedager, så blir ventetiden forlenget. Takk for svar. Ringte og hørte med nav, de sa akkurat det samme😊 Anonymkode: 0b10d...756
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 Du må vel ha levert meldekort de 18 ukene du har hatt karentene trodde jeg for at karantenetiden skal telle? Anonymkode: 94256...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå