AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #21 Del Skrevet 8. oktober 2024 Synes det er styr som kjøper, langsomt og ekstra kostnader. Aldri betraktet den lille dialogen man har med kjøper eller selger som så ille, Har både kjøpt og solgt enkelte ting på denne måten, men synes fiks ferdig har "drept" noe av lysten til å bruke finn.no. De som hater å få spørsmål, bør i alle fall ha god og tydelig informasjon i annonsen. Mye bedre å ha ting avklart, og det er annonser som er så knappe og lite informative at de overrasker meg om tingene blir solgt... Anonymkode: 24c0e...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #22 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det er styr som kjøper, langsomt og ekstra kostnader. Aldri betraktet den lille dialogen man har med kjøper eller selger som så ille, Har både kjøpt og solgt enkelte ting på denne måten, men synes fiks ferdig har "drept" noe av lysten til å bruke finn.no. De som hater å få spørsmål, bør i alle fall ha god og tydelig informasjon i annonsen. Mye bedre å ha ting avklart, og det er annonser som er så knappe og lite informative at de overrasker meg om tingene blir solgt... Anonymkode: 24c0e...8fd Jeg hater ikke å få spørsmål, men synes det er helt unødvendig å få spørsmål om ting som allerede er opplyst om i annonsen. Jeg deler ikke din oppfatning om at det er noe langsommere enn på tradisjonelt vis, hva er det du mener gjør det treigere? Nå har jeg for eksempel en ting ute som en person startet meldingsutveksling om forrige torsdag, da hen sa hen ville kjøpe tingen. Første melding var lagt inn sent på kveld, etter at jeg hadde sovnet, men jeg svarte på den da jeg sto opp morgenen etter. Ingen lyd før i går kveld, da vedkommende gjentok at hen ville kjøpe tingen og hente den i dag (tirsdag). Jeg sa det var fint, men at vi måtte avtale et tidspunkt, og spurte om hva som ville passe vedkommende. Meldingen er «sett», men ikke besvart etter snart 24 timer. Dette er riktignok ikke en ting som kan sendes, men opplever denne type meldingsutvekslinger også med andre ting som folk vil ha tilsendt. Stort langsommere enn dette kan det ikke bli, og med fiks ferdig slipper man slikt. Anonymkode: 9cb8b...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #23 Del Skrevet 8. oktober 2024 Grei løsning generelt. Kjapt. Problemet er at det gjerne koster 90 kroner å få sendt en liten pakke pga trygghetsgebyr. Samt at det tar veldig lang tid å få pengene utbetalt. Jeg bruker ikke fiks ferdig løsningen lenger men sender gjennom posten for 73 kroner. Anonymkode: a0e36...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå