AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #41 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 15.03): Det skjer aldri. Men vi har en avtale om at det er lov å si at man ikke klarer å diskutere akkurat nå, eller at man trenger litt tid for seg selv. Det skal respekteres. Men det sier vi ifra om der og da, vi stikker ikke av eller ignorerer den andre. Man er en dårlig partner om man gjør det og bør ikke forvente at den andre gidder å holde ut særlig lenge. Anonymkode: 0e4ac...185 Dette! Om en kjenner at en blir skikkelig sint eller urimelig kan det være en god ide å ta en liten time-out og roe seg ned i stedet for å si eller gjøre noe en angrer på. For så å ta opp igjen diskusjonen etter at begge har fått tenkt seg opp, eventuelt bare si unnskyld om en forstår at en tok feil. Å bruke silent treatment for å få viljen sin er psykisk vold. Etter min erfaring bruker samme mennesker love bombing, projisering og gas lighting. En klassiker i mitt liv var "alt jeg sier og gjør er feil uansett!!!" og "jeg sier ingenting fordi du kommer til å bruke det mot meg". Disse menneskene kan ikke endres eller kritiseres, for alt de gjør er riktig. Unner ingen slike folk i livet. Anonymkode: 3e075...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #42 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ikke vært sammen så lenge, men etter en slags misforståelse på meldinger så ble han stille fra morgenen den ene dagen til neste dag. Vi skulle egentlig møtes et sted om kvelden men da visste jeg ikke om det ble noe av. Synes det var veldig stor reaksjon for noe som egentlig ikke var noen ting. Anonymkode: 95377...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #43 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg kan noen ganger ende opp med silent treatment, men det er ikke for å mishandle eller få viljen min. Det er fordi jeg er kjempedårlig med følelser. Hvis jeg ikke greier å sette ord på følelsene mine blir jeg bare stille, fram til jeg har forstått hva jeg skal si. Hva det handler om, på en måte. Anonymkode: bb309...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #44 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kan noen ganger ende opp med silent treatment, men det er ikke for å mishandle eller få viljen min. Det er fordi jeg er kjempedårlig med følelser. Hvis jeg ikke greier å sette ord på følelsene mine blir jeg bare stille, fram til jeg har forstått hva jeg skal si. Hva det handler om, på en måte. Anonymkode: bb309...362 Men du har formidlet godt til partner hvordan du føler det, og hvorfor dette skjer? Og når det skjer så klarer du å si "trenger litt tid"? Anonymkode: 46903...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #45 Del Skrevet 10. oktober 2024 Vi holder ikke på med sånt. Vi er ikke 10 år liksom Anonymkode: 5f3bc...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #46 Del Skrevet 10. oktober 2024 Skjer aldri. Men vi krangler aldri heller, er vi uenige så løser vi det ved å prate, ikke krangle. Anonymkode: 1a7be...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå