AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #41 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... varer også bare forelskelse i ca 12-18 mnd. Anonymkode: d5d2b...137 Ja, etter det kommer kjærlighet. Anonymkode: f5385...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #42 Del Skrevet 10. oktober 2024 Irak skrev (24 minutter siden): Det er dine ord... Jeg har sett kjærlighet utøve mirakler ❣️ Selvsagt kan gjensidig kjærlighet utøve mirakler. Men å behandle sin kjære som dritt er ikke gjensidig kjærlighet. Anonymkode: f5385...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. oktober 2024 #43 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt kan gjensidig kjærlighet utøve mirakler. Men å behandle sin kjære som dritt er ikke gjensidig kjærlighet. Anonymkode: f5385...db4 Enig i det 💕. Så sant det ikke er sykdom inni bildet. Da er det noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #44 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kan ikke "finne" meg en mann som ikke ønsker å være med meg. Disse mennene var de eneste som var interessert. Noe annet kan jeg ikke "finne". Anonymkode: c7314...a9d Neivel, men da er dette problemet, ikke mennene. Det er slett ikke alle kvinner som er opptatt av å være pen. Anonymkode: ebabf...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #45 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Neivel, men da er dette problemet, ikke mennene. Det er slett ikke alle kvinner som er opptatt av å være pen. Anonymkode: ebabf...f0e Det er ikke snakk om å være opptatt. Man er enten pen eller ikke pen. De fleste menn vil ha pene damer. Problemet mitt er at mennene lyver og blir sammen med meg av vikarierende grunner. Anonymkode: c7314...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpsom Skrevet 10. oktober 2024 #46 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Problemet mitt var jo at siden disse mennene ga (feilaktig) uttrykk for at de ville ha meg, så trodde jeg jo at de var tiltrukket. Siden de faktisk gadd å flytte sammen/gifte seg, få barn osv. Derfor ble det svært sårende å finne ut at jeg bare var et tidsfordriv og en status. TS Er ingeting som er så ødeleggende som når det går opp for en. Men, det finnes forhåpentligvis en for oss alle. Som ser på deg og meg som vakker for dem. Skjønner at det er vanskelig akkurat nå, men det går nok over etterhvert. Prøv å se framover i stedet for bakover, det har jeg prøvd og det fungerer ikke. Var du ikke den rette for den personen, så vil det aldri endre seg. Du ender bare om ennå mere skuffet og lei deg. Lykke til, håper du finner den rette 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #47 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er ikke snakk om å være opptatt. Man er enten pen eller ikke pen. De fleste menn vil ha pene damer. Problemet mitt er at mennene lyver og blir sammen med meg av vikarierende grunner. Anonymkode: c7314...a9d Nei. Men du får bare tro det. Anonymkode: ebabf...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 10. oktober 2024 #48 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei. Men du får bare tro det. Anonymkode: ebabf...f0e Hva er poenget med slike angrep? Endret 10. oktober 2024 av Rosalilje84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #49 Del Skrevet 10. oktober 2024 Rosalilje84 skrev (24 minutter siden): Hva er poenget med slike angrep? Jeg forsøkte å hjelpe. Men når det å forsøke å hjelpe blir tolket som angrep, så lar jeg være. Håper det er svar på det du lurer på. Anonymkode: ebabf...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #50 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei. Men du får bare tro det. Anonymkode: ebabf...f0e Mennene har jo sagt det til henne, hvorfor skulle hun ikke tro det? Anonymkode: f5385...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #51 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mennene har jo sagt det til henne, hvorfor skulle hun ikke tro det? Anonymkode: f5385...db4 Det å tro på menn er feil. Skal man finne en bra mann og ha et godt forhold, så må man lære av forbilder. Det å tro på alt menn sier, bli overrasket over at menn og kvinner er ulike, være fokusert på utseende, etc, det tyder på at man mangler gode forbilder. Da vil man ikke klare å få til et godt forhold. Anonymkode: ebabf...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #52 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det å tro på menn er feil. Skal man finne en bra mann og ha et godt forhold, så må man lære av forbilder. Det å tro på alt menn sier, bli overrasket over at menn og kvinner er ulike, være fokusert på utseende, etc, det tyder på at man mangler gode forbilder. Da vil man ikke klare å få til et godt forhold. Anonymkode: ebabf...f0e Altså. Menn innrømmer selv at de foretrekker pene damer. Man ser fra veldig ung alder om man er attraktiv for gutter eller ikke. Det er også utrolig merkelig av deg å mene at alle menn lyver. Anonymkode: c7314...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #53 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså. Menn innrømmer selv at de foretrekker pene damer. Man ser fra veldig ung alder om man er attraktiv for gutter eller ikke. Det er også utrolig merkelig av deg å mene at alle menn lyver. Anonymkode: c7314...a9d Nettopp derfor melder jeg meg ut av tråden. Det er jo null vilje til å gå vitenskapelig og logisk og fornuftig til verks. Da kunne man jo risikere å lykkes, og bli glad og fornøyd, og ikke ha noe å klage på! Anonymkode: ebabf...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #54 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det å tro på menn er feil. Skal man finne en bra mann og ha et godt forhold, så må man lære av forbilder. Det å tro på alt menn sier, bli overrasket over at menn og kvinner er ulike, være fokusert på utseende, etc, det tyder på at man mangler gode forbilder. Da vil man ikke klare å få til et godt forhold. Anonymkode: ebabf...f0e Vet ikke hvor hele denne tiraden kommer fra. Det har ihvertfall lite å gjøre med dialogen mellom henne og ekser som jeg siktet til. Anonymkode: f5385...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 10. oktober 2024 #55 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Min historie er litt kjip men det er lite å gjøre med. Min kjæreste var utro mot meg etter 5år og jeg gjorde det slutt umiddelbart. Vi snakket mye sammen i perioden etterpå og jeg ville bli sammen igjen. Var svak, knust, naiv ,ung osv. Så begynner hun å ha sex med en annen, ikke samme som utroskap skjedde. Og ble veldig kald mot meg. Dette visste jeg ikke noe om på daværende tidspunkt. Jeg gav opp, gikk videre. Så etter 3-4mnd så tok hun kontakt igjen. Hun forklarer at hun hadde vært "sammen " med en annen. Og det kom frem at hun hadde forelsket seg men han viste seg og være en dust. Som svak, uerfaren, naiv ung mann med selv savnet jeg henne og trodde I min stupiditet at vi kunne fortsette som før. Jeg hadde stort behov for å snakke om den værste perioden I mitt liv. Men hun var ikke interessert i det og jeg fryktet støte henne bort. Vi ble etterhvert gift, 2 barn. Og nesten 20 år seinere , og ting hun fortalte ting jeg plukket opp underveis hang ikke sammen. På direkte spørsmål om hvem som egentlig hadde gjort det slutt sprakk det. DET VAR HAN SOM DUMPET HENNE OG DA GIKK HUN TILBAKE TIL MEG. Hun hevder at det ville blitt slutt uansett, men tror hun sukrer og pynter på historien. Så jeg var 2 valget, plan B, sloppy seconds, idioten som ble "lurt". Nå stuck med 2 barn og og ydmykelsen bare vokser. Hun ser ikke problemet, det er lenge siden. Og spørre om dette gjør henne bare forbannet. F@ck my life. Anonymkode: 36bdb...925 Hæ? Dette tolker du på verste måte! En ting er at dama var redd for å være alene, ikke en bra ting, men hun hadde neppe GIFTET seg med deg fordi han dusten dumpet henne! For alt du vet er hun sinnsykt glad for at det gikk som det gikk og at forholdet med deg lot seg redde og så er du såret 20 år senere. Hun er voksen nå, og vil tydeligvis være sammen med DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #56 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 11.13): Begge har innrømmet til slutt at de aldri har hatt de store følelsene for meg. Derfor klarte de ikke å være intime med meg et stykke ut i forholdet, det bød dem imot - jeg var ikke den type dame de egentlig syntes var attraktiv. TS Anonymkode: c7314...a9d Samtidig så er det ikke slik at man automatisk har lyst på masse sex fordi man har mye og sterke følelser for noen. Jeg elsker min kone over alt på jord. Ser smashing ut gjør hun også. Jeg har allikevel relativt sjeldent lyst på å være intim/ha sex. Anonymkode: 3b48b...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #57 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samtidig så er det ikke slik at man automatisk har lyst på masse sex fordi man har mye og sterke følelser for noen. Jeg elsker min kone over alt på jord. Ser smashing ut gjør hun også. Jeg har allikevel relativt sjeldent lyst på å være intim/ha sex. Anonymkode: 3b48b...a7b Er én ting å ha lav sexlyst, en annen er å ha lyst på sex med en attraktiv person, bare ikke med kona si. Anonymkode: f5385...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 10. oktober 2024 #58 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke "finne" meg en mann som ikke ønsker å være med meg. Disse mennene var de eneste som var interessert. Noe annet kan jeg ikke "finne". Anonymkode: c7314...a9d Så du tok til takke selv, da? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #59 Del Skrevet 10. oktober 2024 Ulla Ullsokk skrev (15 minutter siden): Så du tok til takke selv, da? Jeg ønsket å være med dem. Men de ønsket ikke å være med meg. Anonymkode: c7314...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #60 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Samtidig så er det ikke slik at man automatisk har lyst på masse sex fordi man har mye og sterke følelser for noen. Jeg elsker min kone over alt på jord. Ser smashing ut gjør hun også. Jeg har allikevel relativt sjeldent lyst på å være intim/ha sex. Anonymkode: 3b48b...a7b Har du sex med andre kvinner i stedet? Avviser du kona hver eneste gang i fire år i strekk? Anonymkode: c7314...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå