AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #61 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsket å være med dem. Men de ønsket ikke å være med meg. Anonymkode: c7314...a9d Akkurat som menn som ikke får dem de ønsker med andre ord. Anonymkode: a0d38...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #62 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sjarmerende Anonymkode: f5385...db4 Men det trenger det jo heller ikke være. Det er som jeg sa, bare ligging. Anonymkode: 38eb9...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #63 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men det trenger det jo heller ikke være. Det er som jeg sa, bare ligging. Anonymkode: 38eb9...857 Hvis du får folk interessert i ligging med den talen, gjerne for meg. Selv kan jeg ikke tenke meg noe mindre sexy, inkludert for en kveld. Anonymkode: f5385...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. oktober 2024 #64 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Irak skrev (3 timer siden): Det er dine ord... Jeg har sett kjærlighet utøve mirakler ❣️ Det har jeg også, og jeg har til og med opplevd det, men jeg har også sett utallige eksempler på at kjærlighet ikke tåler alt. Isåfall hadde aldri kjærlighet dødd, og det skjer i minst halvparten av forhold. Endret 10. oktober 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. oktober 2024 #65 Del Skrevet 10. oktober 2024 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Det har jeg også, og jeg har til og med opplevd det, men jeg har også sett utallige eksempler på at kjærlighet ikke tåler alt. Isåfall hadde aldri kjærlighet dødd, og det skjer i minst halvparten av forhold. Joda jeg er godt inneforstått med det, jeg bare velger å ikke fokusere på det 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #66 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 19.07): Hvis du får folk interessert i ligging med den talen, gjerne for meg. Selv kan jeg ikke tenke meg noe mindre sexy, inkludert for en kveld. Anonymkode: f5385...db4 Selvsagt ikke. Det må alltid jobbes for. Men målet er det samme. Anonymkode: 38eb9...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå