Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom opp en tråd med flaggermus vagina. Etter å ha saumfart 5 sider for svar, lager jeg egen tråd. Ser mange spør om hva det er uten respons på det.

Såååå..... HVA ER DET??!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall ikke vagina det er snakk om, men flagrete kjønnslepper?

Anonymkode: 61b23...9e4

Skrevet

Det er antagelig et litt nedlatende ord for store indre kjønnslepper som gjerne er er godt synlige mellom de ytre kjønnsleppene. Jeg synes det er vakkert og kan ikke fatte og begripe hvorfor noen kvinner vil ha dem mindre. Altså ved hjelp av kirurgi. Da primært av det de oppfatter som kosmetiske hensyn.

Noen opplever kanskje ubehag ved penetrasjon. Men da er det egentlige problemet en mann som ikke tar hensyn. Med varsomhet og godt med smøring, enten naturlig eller på annen måte, pleier det å gå bra.

• Nyttig 2
Skrevet

Store ytre kjønnslepper. Det er deilig. Mer følelse for oss menn. Digger det😍 bolleflaggermus.. ekstra julaften

• Nyttig 1
Skrevet

Flaggermus er vel et dyr, derimot har jeg hørt "Fladdremus" som gjerne blir brukt om ei dame som rett og slett ligger rundt hele tiden med mange forskjellige.

Anonymkode: edd08...a79

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flaggermus er vel et dyr, derimot har jeg hørt "Fladdremus" som gjerne blir brukt om ei dame som rett og slett ligger rundt hele tiden med mange forskjellige.

"Fladdremus"? Seriøst? 

Har jeg aldri hørt om før....Den var ny for meg...

• Liker 4
Skrevet
Irak skrev (14 minutter siden):

"Fladdremus"? Seriøst? 

Har jeg aldri hørt om før....Den var ny for meg...

Kjenner til flere ord og uttrykk som kan være ganske lokale, så det synes jeg ikke er så rart. Tror ikke de sier "Årnær sæ" andre steder i landet en rundt Fredrikstad, for eksempel?

Skrevet

Det er snakk om at musa flagrer, altså store indre kjønnslepper som "flagrer" utenfor de indre.

Anonymkode: 25702...b04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner til flere ord og uttrykk som kan være ganske lokale, så det synes jeg ikke er så rart. Tror ikke de sier "Årnær sæ" andre steder i landet en rundt Fredrikstad, for eksempel?

Hvor i landet er dette uttrykket fra da? 

Skrevet

Det er lite som pirrer mer enn å kjenne de nydelige leppene henge ned langs munnvikene. Å slikke og suge på en munnfull deilig mus er himmelsk, og ingenting å bekymre seg over som kvinne.

Anonymkode: 9378f...7f9

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Hvor i landet er dette uttrykket fra da? 

Indre Østfold

Skrevet
nøtta skrev (4 timer siden):

Kom opp en tråd med flaggermus vagina. Etter å ha saumfart 5 sider for svar, lager jeg egen tråd. Ser mange spør om hva det er uten respons på det.

Du har ikke Google? 😁😁😉

Anonymkode: 5e975...33a

Skrevet
nøtta skrev (4 timer siden):

Flaggermus på latin er "Vagina Mobile". Der har du sammenhengen.

Anonymkode: e1017...535

Skrevet
Sander33 skrev (5 timer siden):

Store ytre kjønnslepper. Det er deilig. Mer følelse for oss menn. Digger det😍 bolleflaggermus.. ekstra julaften

Nei, feil. Store indre kjønnslepper. 

Anonymkode: d1001...614

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sier det kanskje ikke så mange andre steder, men har hørt om det. Men hva betyr 'fladder' på denne dialekten, da? Har googlet, og finner null treff. Det er uvanlig.

Anonymkode: badba...591

Skrevet

Tror han som lagde den tråden burde google wall of vagina

Anonymkode: 3f098...55a

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Sier det kanskje ikke så mange andre steder, men har hørt om det. Men hva betyr 'fladder' på denne dialekten, da? Har googlet, og finner null treff. Det er uvanlig.

Anonymkode: badba...591

Lokale ord og uttrykk er ikke alltid slik at man kan google de. Tror meningen kommer av "fladdre",- altså noe eller noen som fladdrer rundt uten nødvendigvis mål og mening. Eller likt som å "flaggre" rundt om kring. Om dette sier deg noe?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lokale ord og uttrykk er ikke alltid slik at man kan google de. Tror meningen kommer av "fladdre",- altså noe eller noen som fladdrer rundt uten nødvendigvis mål og mening. Eller likt som å "flaggre" rundt om kring. Om dette sier deg noe?

«Fladdre» er svensk. På norsk heter det flagre. 

Anonymkode: f2440...331

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, feil. Store indre kjønnslepper. 

Anonymkode: d1001...614

Personen skrev jo det. Han liker det både større indre lepper og bolleberg på musa, så når begge deler opptrer samtidig er det dobbel julaften.

Anonymkode: 7c629...20e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror han som lagde den tråden burde google wall of vagina

Anonymkode: 3f098...55a

Hvorfor det?

Anonymkode: f83c0...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...