AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Jeg sliter med selvfølelsen og det å rettferdiggjøre at folk skal reise (noen må faktisk ta fly) for å se meg og kjæresten bli gift. Det er et stort innhugg i folks liv selvom det er bare en lørdag. Flere som tar lang flyreise kommer for flere dager (og vi prøver å finne på gøy ting for alle). Det å oppta folks tid, hva om de ikke liker maten, blir skuffet over festen eller sitteplasseringen (virker helt umulig å ta hensyn til alle behov som hvem som vil sitte med hvem, hvor langt unna oss, sjenerte folk etc). Og jeg føler ikke at jeg er en vakker dame som fortjener å bære brudekjole. Jeg vet jo at kjæresten vil synes jeg er fin og han ser så stilig ut i dressen at jeg tror folk vil tenke «hva tenkte han på». Ingen andre vil tenke at jeg er fin. Det er liksom som om jeg føler å være brud er for andre kvinner, ikke meg.. Anonymkode: 03a9f...a7a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Det virker som at bryllupet ditt er ganske nærstående, så det er ikke sikkert du kan forandre så mye nå, men føler du deg fornøyd med formen dere har valgt? Bryllup kan være så mangt, og det er ikke alle som passer inn i den «tradisjonelle» måten å feire på. Hvis jeg skal gi et tips til folk som skal gifte seg, så er det at festen må være for alle, ikke bare for klassiske forventninger og Instagram. Når det er sagt; alle som vil gifte seg fortjener å være en vakker brud hvis det er målet. Med mange gjester må man kanskje svelge at ikke alle får sitte der de vil, men folk med middels sosiale antenner vil takle det helt fint. Det er helt normalt å begynne å noie over detaljene, men folk flest bryr seg om de store penselstrøkene. Lykke til med den store dagen💝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg sliter med selvfølelsen og det å rettferdiggjøre at folk skal reise (noen må faktisk ta fly) for å se meg og kjæresten bli gift. Det er et stort innhugg i folks liv selvom det er bare en lørdag. Flere som tar lang flyreise kommer for flere dager (og vi prøver å finne på gøy ting for alle). Det å oppta folks tid, hva om de ikke liker maten, blir skuffet over festen eller sitteplasseringen (virker helt umulig å ta hensyn til alle behov som hvem som vil sitte med hvem, hvor langt unna oss, sjenerte folk etc). Anonymkode: 03a9f...a7a Jeg tenker det samme. Hvorfor kan folk ikke gifte seg uten å lage stort sirkus? Anonymkode: b6619...75a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober Om du ikke var vert fly reisen så hadde de jo ikke kommt. Du høres ut som en omtengsom og god vært som prøver å gjøre det bra for alle, så jeg tror du har et bedre utgangspunkt i forhold til mange bridzilas. Samtidig synes jeg ikke du skal sette alt for høye krav til festen her, folk flest drar ikke i bryluo fordi de forventer den kuleste og beste festen noen gang. De komer fordi de ønsker å delta og se brulupet. Prøv å ungå alt for mye og lange taller, ha god mat og lit underholdning (kahot for eksempel) så infrir du garantert forventningene❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober Jeg har null problemer med å komme på en unnskyldning for å hverken bruke tid eller penger på noen som gifter seg, og jeg tviler på jeg er alene i den båten. Sier som Pippi Lotta: om du ikke er verdt flyreisen/lørdagen/pengene så hadde de ikke komt. Kos deg og nyt dagen - du er garantert verdt det🥳👰🤵♂️💒💍 Anonymkode: 47ce8...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober De som kommer for flere dager gjør det jo frivillig? De trenger ikke underholdning de andre dagene, men synes det en en fin unnskyldning for å være litt turist i din landsdel. Festen blir sikkert kjempefin, for det viktigste på enhver fest er de andre gjestene. Og, hvis du glemmer din egen følelse av å være liten akkurat nå… hva tenker du om de inviterte? De er ganske sikkert en strålende ansamlig fine personer som kommer til å ha det morsomt sammen. Og jeg vet litt om hva kjæresten/mannen din tenker - han har nemlig funnet ei med enormt mye empati, omtanke og godhet - og det er faktisk noe av det vakreste som finnes. Anonymkode: 7afac...d68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg sliter med selvfølelsen og det å rettferdiggjøre at folk skal reise (noen må faktisk ta fly) for å se meg og kjæresten bli gift. Det er et stort innhugg i folks liv selvom det er bare en lørdag. Flere som tar lang flyreise kommer for flere dager (og vi prøver å finne på gøy ting for alle). Det å oppta folks tid, hva om de ikke liker maten, blir skuffet over festen eller sitteplasseringen (virker helt umulig å ta hensyn til alle behov som hvem som vil sitte med hvem, hvor langt unna oss, sjenerte folk etc). Og jeg føler ikke at jeg er en vakker dame som fortjener å bære brudekjole. Jeg vet jo at kjæresten vil synes jeg er fin og han ser så stilig ut i dressen at jeg tror folk vil tenke «hva tenkte han på». Ingen andre vil tenke at jeg er fin. Det er liksom som om jeg føler å være brud er for andre kvinner, ikke meg.. Anonymkode: 03a9f...a7a Du, folk reiser for nettopp å feire dagen deres ❤️ For deg og mannen din. Det betyr at de vil det, av egen vilje.... Må man ha et visst utseende for å ha på seg brudekjole? Jeg tror ikke du tenker sånn om andre? Så hvorfor skal andre tenke sånn om deg? Folk tenker heller ikke "hva tenker han på?!" når de ser deg. Uansett utseende. Og omså noen hadde tenkt det, så er de ikke friske rett og slett. Noe av det flotteste er kvinner i brudekjole. Uansett form, utseende, hår....... For skjønnheten i det ligger så mye dypere. Bær det med stolthet. Vil du virkelig at usanne tanker skal ødelegge en så flott og fin feiring av kjærligheten deres? Det er din og mannen din sin dag. Bær kjærligheten deres med stolthet. Fokuser på han og dere. Fest blikket ditt på han, kjenn på alle de gode følelsene og tryggheten han gir deg. Og nyt dagen. ❤️ Anonymkode: 1e137...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober De fleste har mer enn nok hverdager i livet sitt. Alle jeg kjenner synes det er stas å bli invitert i bryllup. Du må heve hodet. Vær glad og stolt. Anonymkode: a5d93...322 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå