AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Hei! Min samboer og jeg prøver å få barn. Jeg hadde mensen 10-14 september. I løpet av perioden med fertilitet babydanced vi. Den siste uken har jeg opplevd å være svimmel, ha vondt i hodet og være veldig kvalm. Ikke minst har det vært et tilfelle hvor jeg følte at det var noe som brygget seg, altså av sykdom. Dagen etter var det ok igjen, men noen av nevnte symptomer var fremdeles der. Jeg tok en test (ikke tidlig test) da jeg var 11dpo. Denne var veldig svak, og man måtte se nøye for å kunne se den. Kvelden 12dpo starter jeg å få kramper, og vondt i korsryggen. Dette har vært av og på. Mensen skal komme den 8.10.24. Er veldig usikker på om disse krampene kan være pga implantasjon, eller om det rett og slett er pre menstruelle kramper? Jeg pleier vanligvis å slite med smerter både før og i løpet av mensen, og disse krampene jeg har hatt nå kan ikke sammenlignes, samt at de kommer og går. Per nå er jeg 13dpo. Har ikke tatt noe test etter 11dpo, da jeg ønsket å vente å se om mensen kommer eller ikke. Men begynner å miste håpet da disse krampene dukker opp.. Hva tenker dere? Er håpet ute ettersom disse krampene er her nå? Anonymkode: 87ee6...1fc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Skrevet 7. oktober 2024 jeg hadde de verste menssmertene da jeg var gravid med nr 1. Så håp er ikke ute:) Anonymkode: 61c38...f82 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg forstår det som at testen var positiv? Da er du jo gravid, men så tidlig er det fortsatt veldig vanlig med en kjemisk graviditet. Du kan enten vente og se om du begynner å blø, eller ta ny test. Anonymkode: d6e61...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Ja, det kan være at den var positiv! Samtidig så er jeg stressa for at det kan ha vært en skyggestrek eller noe annet. Klarer ikke å legge inn bilde her av testen, dessverre, hvis ikke skulle jeg gjort det.. Anonymkode: 87ee6...1fc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg ble gravid ved et uhell og trodde ikke jeg var gravid fordi jeg opplevde sånne kramper som du beskriver her. Var nok rett og slett festesmerter eller noe sånt. Jeg krysser fingrene for deg!❤️ Anonymkode: b59e0...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ble gravid ved et uhell og trodde ikke jeg var gravid fordi jeg opplevde sånne kramper som du beskriver her. Var nok rett og slett festesmerter eller noe sånt. Jeg krysser fingrene for deg!❤️ Anonymkode: b59e0...5c8 Tusen takk❤️ ja, det er jo dette jeg håper på at det er:/ har bare ikke hørt om noen som evt har fått det så sent. Har lest at flere har fått det i alt fra 7dpo til 10dpo. Anonymkode: 87ee6...1fc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Skrevet 7. oktober 2024 Tatt digital clearblue ultra early i dag morges, og denne var positiv❤️ Anonymkode: 87ee6...1fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Skrevet 10. oktober 2024 Hadde posteiv eggløsningstest søndag og mandag, mye eggløsningsmerter søndag kveld. Mandag midt på dagen slapp smertene og testen ble negativ. I dag begynte jeg å spotte, kom også slitt blodig slim, ikke mye. Noen ideer til hva det kan være. Tok ny eggløsningstest i dag den er fortsatt negativ. Anonymkode: 2837f...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå