Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 :oops: i går da jeg hadde hatt sex med kjæresten min, hade han noen hvite klumper(som tyknet hvit utflod liksom, så nesten ut som gjennomvåte biter av toalettpapir!) sittende igjen på pikken. trenger ikke mye iq for å skjønne at de kom fra meg.. :oops: jeg ble kjempeflau!!! gruer meg til å gå til gynekolog fordi jeg har aldri gjort det før, så jeg tenkte jeg kunne spørre her om noen vet hva det kan være FØRST... etterpå har jeg lagt merke til LITT utflod, nesten umerkelig, som ikke lukter....noen ideer??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 du KAN ha en sopp infeksjon.. dette er ikke farlig og forsvinner ganske fort om du bruker canesten eller noe annet mot sopp som man får kjøpt på apoteket. De fleste jenter har hatt sopp en eller annen gang, det kommer ofte i forbindelse med mensen ( ofte rett etter), kan komme av for trange bukser og mye fuktighet, eller at det blir for klamt og trangt der nede. Ikke noe å være flau for... :D Prøv en canestenkur og se om det virker. ett annet tegn på om du har sopp er å se ved skamleppene om der er noen små hvite "prikker" som ser ut som tørka utflod. Om dette ikke virker ville jeg avventa og evt tatt meg en tur til legen... Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Høres ut som en helt vanlig soppinfeksjon, kjøp en pakke Canesten (koster ca 115 kroner på ett hvilket som helst apotek) og se om det fikser problemet. Slapp av, du er verken syk eller unormal. Vivag Intimsåpe kan også være lurt å kjøpe med seg når man først er på apoteket. Bruk aldri vanlig dusjsåpe i underlivet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Og uansett bør du komme deg til legen. Kanskje ikke med en gang - men ganske snart. Gynekologisk undersøkelse må du gjennom før eller siden - og helst før. Er du gammel nok til å ha sex, er du gammel nok til å gå til legen og ta ansvar for eget liv og helse - og andres - også. Bruker dere kondom? Gjør det - inntil du er sikker. Klem fra gamle Tante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har da dette ca 1 gang i måneden, tror det er i forbindelse med eggløsning. Da tykner det til og fester seg på hans edlere deler. MEN jeg har ingen soppinfeksjon fordet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 Sykdommer kan man lese litt om her: http://www.olafia.org/symptomer.htm Naturlig utflod forandrer konsistens gjennom en kvinnes syklus. Vanligvis er utfloden gjerne seig, rundt eggløsning blir den mer vannaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 Dette skjer meg også, innimellom. Har aldri tenkt på når, men det kan nok godt være en gang i mnd. ja. Jeg har heller verken soppinfeksjon, andre kjønnssykdommer eller er urenslig/ vasker meg med "feil" såpe. (selv om jeg er skjønt enig med Milla at Dr. Greve eller annen intimsåpe bør være det eneste du anvender i underlivet!) Dette trenger ikke være noe å engste seg for, heller ikke noe å skamme seg over. Vi har kroppsvesker alle sammen, han spytter da ut hvit væske som vel ikke hadde vært noe mer delikat for en som ikke hadde visst at det var det det var? Det er lite/ ingenting ved kroppsvæsker og utseende og funksjoner du skal skamme deg over! vi er forskjellige, ikke noe galt med det. Men jeg er også enig med Tusenfryd, er du voksen nok til å ha sex, så er du også voksen nok til å gå til gynekolog! Ta vare på deg selv, gå heller en gang for mye enn en gang for lite til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå