Gå til innhold

Hei, har du noe kjærlighet å gi? Kanskje noen varme ord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe alvorlig, men de fleste kan vell kjenne seg igjen når livet føles litt meget.. Har lagt meg, men er ikke i helt riktig mindset for å klare sove. Har du noe fint å si? Kanskje en god nyhet? Både stort og smått hjelper nå 💕

Anonymkode: ba3c2...33c

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg gode tanker og håper du får en god natts søvn ❤️

Anonymkode: 7af80...7ca

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg sitter her i sofaen med pus ved siden av meg og skal akkurat til å lage meg en kopp te. Håper du har en fin natt, selv om tankene prøver å lage litt krøll. 

• Hjerte 2
Skrevet

Vi er mange som ønsker godt for verden og godt for andre (selv om vi ikke kjenner dem).

Sender deg en god klem og håper du får sove godt!

Anonymkode: 0aad1...000

• Hjerte 3
Skrevet
Snøvott skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter her i sofaen med pus ved siden av meg og skal akkurat til å lage meg en kopp te. Håper du har en fin natt, selv om tankene prøver å lage litt krøll. 

Ååh en pus 💕 Fortell meg gjerne mer om han/hun

ts

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi er mange som ønsker godt for verden og godt for andre (selv om vi ikke kjenner dem).

Sender deg en god klem og håper du får sove godt!

Anonymkode: 0aad1...000

Tusen takk, sender deg klem tilbake ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sender deg gode tanker og håper du får en god natts søvn ❤️

Anonymkode: 7af80...7ca

Takk du også 💕 ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ååh en pus 💕 Fortell meg gjerne mer om han/hun

ts

Gjerne! Hun er en søt, men bestemt liten frøken på snart 15 mnd som jeg adopterte i vinter. Gråstripete og søt som dagen er lang, og heter Nala. Ligger ved siden av meg i sofaen til jeg legger meg, da kommer hun og vil ligge inntil beina mine. 

• Hjerte 5
Skrevet
Snøvott skrev (3 minutter siden):

Gjerne! Hun er en søt, men bestemt liten frøken på snart 15 mnd som jeg adopterte i vinter. Gråstripete og søt som dagen er lang, og heter Nala. Ligger ved siden av meg i sofaen til jeg legger meg, da kommer hun og vil ligge inntil beina mine. 

Det hjalp mye, ser hun skikkelig for meg!🥹 Høres ut som et vakkert lite vesen 💕

ts

• Hjerte 4
Skrevet

Akkurat lagt meg i senga selv, ligger å kjenner på en aktiv liten jente som har en måned igjen til termin. Samt ligger pus ved siden av meg og maler som bare det. 

håper du får en god natt søvn ☺️❤️

• Hjerte 4
Skrevet
lillebamsemums skrev (1 minutt siden):

Akkurat lagt meg i senga selv, ligger å kjenner på en aktiv liten jente som har en måned igjen til termin. Samt ligger pus ved siden av meg og maler som bare det. 

håper du får en god natt søvn ☺️❤️

Ååh du er gravid 💕💕 gratulerer så mye!! Tenk at du har en skjønn skapning som skal snart få oppleve verden, og bli kjent med deg 💕håper alt går din vei med graviditeten og gratulerer så mye! Også en jente da 🥹

Fortell meg med om pus 🥹

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ååh du er gravid 💕💕 gratulerer så mye!! Tenk at du har en skjønn skapning som skal snart få oppleve verden, og bli kjent med deg 💕håper alt går din vei med graviditeten og gratulerer så mye! Også en jente da 🥹

Fortell meg med om pus 🥹

Ja, begynner å nærme seg termin nå ❤️ ☺️  takk ☺️❤️

pus er en main coon på snart 5 år, som er brun, svart og hvit. Sikkelig fint pels og prinsessa i huset enn så lenge 😂☺️ tror hun da. Veldig kosete og er med på det meste vi gjør rundt om i huset. Elsker vann og samler på sokker 😂 hu gjemmer sokker på et spesielt sted i huset. Så vi vet alltid hvor de er om vi mangler en ❤️🫢

Endret av lillebamsemums
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...