AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Nettbutikken har interiør ting, kjøkkenting, tekstiler osv. Jeg kom over denne nettbutikken i går og ser etter en rimelig overmadrass. Ser de har noen som skal være trykkavlastende og har kaldskum. Jeg er også litt skeptisk for jeg får jo ikke prøvd madrassen først. Nettbutikken er norsk og har facebookside. Noen som har handlet der før? Fornøyd eller ikke? Anonymkode: 409d6...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 (endret) Siden er ikke norsk og har anonymisert eier, den ser bare norsk ut fordi siden er dynamisk og bruker templates, teksten på ønsket språk hentes ut fra en database da serveren ser hvilket land kunden befinner seg i, jeg ville i all fall ikke kjøpt noe der. Om det finnes tilbakemeldinger fra fornøyde kunder er sjansen for at de er oppdiktet ganske stor. Edit: Fant ikke ut eier men det er amazon.com som leverer nettjenesten til dem. Endret 6. oktober 2024 av bvp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 bvp skrev (43 minutter siden): Siden er ikke norsk og har anonymisert eier, den ser bare norsk ut fordi siden er dynamisk og bruker templates, teksten på ønsket språk hentes ut fra en database da serveren ser hvilket land kunden befinner seg i, jeg ville i all fall ikke kjøpt noe der. Om det finnes tilbakemeldinger fra fornøyde kunder er sjansen for at de er oppdiktet ganske stor. Edit: Fant ikke ut eier men det er amazon.com som leverer nettjenesten til dem. Info står på hjemmesiden Lusini Scandinavia Ab - 999 204 252 - - Se Regnskap, Roller og mer (proff.no) Anonymkode: 63a3d...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Info står på hjemmesiden Lusini Scandinavia Ab - 999 204 252 - - Se Regnskap, Roller og mer (proff.no) Anonymkode: 63a3d...25a Jøss, jeg kan nesten ikke huske sist jeg fant den infoen på en nettbutikk, firmaet holder til i Malmø, har 17 ansatte og omsetter for over 80 mill. Da tyder det jo på at det er ett firma som er i drift i all fall, da blir det straks mye mer troverdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Del Skrevet 7. oktober 2024 Takk 👍 Anonymkode: 409d6...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 7. oktober 2024 #6 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg handler jevnlig på Lusini til firmaet mitt, og jeg garanterer at det er en legitim bedrift. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 Fantastica skrev (4 timer siden): Jeg handler jevnlig på Lusini til firmaet mitt, og jeg garanterer at det er en legitim bedrift. 🙂👍 Anonymkode: 409d6...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå