AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Ble raskt forelsket i denne mannen, datet i 5-6 måneder, skulle til og med ta praten om forholdet videre for noen uker siden. Da vi først ble kjent (datingapp) spurte jeg ham om han er singel, og han sa ja. Han sa han hadde barn, men var skilt fra kona. Har ikke noe imot å date en mann med barn. Han var veldig åpen med meg, vi møttes ofte, 2-3 dager i uken. Mest om ettermiddagen, vi kunne ikke møtes hos ham fordi huset var under "oppussing". Men kun hjemme hos meg, eller dro ut og spiste iblant, gikk turer. Allerede 1 måned etter at vi møttes for første gang begynte han å kalle meg kjære, si fine ord til meg. Kalle meg min osv, en dag begynte han å prate om følelser også. I sommer husker jeg at han reiste bort et sted, og da sa han at han var på jobbreise, noe jeg trodde på. Han begynte tidlig å snakke om at vi kunne reise sammen, snakket om hvor mye han likte meg at jeg var solstrålen hans. Husker også en gang nevnte han sånn: den som får gifte seg med deg, er utrolig heldig. Jeg håper drømmen min blir oppfylt en gang og at vi deler fremtiden sammen Da sa han at jeg også må være ærlig med ham om følelser og slikt. At hvis jeg hadde følelser for ham, så måtte jeg ikke være redd for å innrømme dette. Jeg hadde enda ikke fått følelser for ham, men ble forelsket etter noen måneder. Nå i september, så møtte jeg ei tidligere studievennine ute på byen, og snakket sammen. Hun kjente ham visst gjennom felles bekjente, hun sa til meg at han er gift, jeg spurte henne om hun var helt sikker på det, hun hadde rett. Senere møtte jeg ham, og spurte han om det er sant at han er gift, han benektet det først. Men når jeg nente at jeg hadde overhørt det fra noen jeg kjenner så innrømmet han tilslutt at han er gift. Fikk vite også at han faktisk aldri bodde på det bostedet han sa han bodde på, han bodde helt annet sted. Huset var aldri under oppussing, "jobbreise"viste seg å være ferietur med kona og barna. Han har jugd om også mange andre småting. Jeg innser hvor blind jeg ble på ham. Han visste jeg var forelsket i ham også, og ønsket noe mere. Han har lekt med følelsene mine i et halvt år. Akkurat nå føler jeg på sinne og svik. Jeg har 100 vis av tanker i hodet om hvordan han kunne lure meg i flere måneder. Og hvordan han kunne love ting uten å virkelig mene det Anonymkode: dbe86...38c 11
Trolltunge Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Oppi dette er det også en uvitende kone som bør få vite om hvordan han holder på. For en drittfyr! Håper du klarer å tenke det! 13 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Han er en falsk, løgnaktig drittsekk - både mot deg og kona! Han har aldri fortjent deg! Bruk det sinnet ditt positivt for deg selv, la det gi deg energi til å distansere deg fra ham. Han er ikke verdt å bruke energi på! Mest trolig er han erfaren i det utrospillet han holder på med, for han virker å være veldig dreven og vant med alle løgnene han så lett har servert deg. Du er nok ikke den første som har gått på en smell med ham, og du vil trolig heller ikke være den siste.. Veldig bra at din venninne visste om ham slik at du slipper å kaste bort mer tid på ham! Neste gang du møter en mann, ikke la han som var utro få ødelegge for hvordan du møter andre. Men bruk heller erfaringen med ham til å se på hvor mye eller lite en ny mann inkluderer deg i livet sitt. Ikke med barn, for det bør man vente med, men jeg tenker på det å vise seg offentlig med deg, at du vet hvor han bor og han ber deg på besøk, presenterer deg for sine venner og annen familie osv. Det er lett å være etterpåklok på andres vegne, men det med at han sa at huset var under oppussing i et halvt år, og du ikke fikk se det og han likevel hadde tid til å møte deg flere ganger i uken - det hadde vært noe som ville fått meg til å bli skeptisk. Sier ikke dette for å kritisere deg, men jeg tror at når du tenker gjennom hvordan dette "forholdet" har vært, så vil du kunne se at det egentlig har vært mange slike småting som du kan lære av. Småting som hver for seg kan virke uskyldige, men som når det blir flere av dem viser et mønster som vil gjøre at du kan unngå å bli lurt, eller i hvert fall ikke lurt like lenge av en annen mann. Og du, ikke gi ham makt over ditt videre liv. At han er en drittsekk definerer ikke alle menn! Om du blir skeptisk til alle menn pga. ham, så gir du ham kontroll over ditt fremtidige liv - ikke gi ham det! Lær heller hvordan du kan avsløre slike tidligere. De fleste menn er faktisk gode menn, så ikke la avvikere som denne mannen få påvirke deg i møte med andre. Legg ham bak deg, se at han som du trodde du ble forelsket i faktisk er en mann som ikke finnes. Den mannen var bare en rolle han spilte. Den mannen han faktisk er, det er en du aldri hadde villet bli sammen med! Innser du og aksepterer dette, så vil du se at du lettere kommer over ham, for nå sørger du over en mann som aldri fantes - og den han faktisk er, det er en du mer enn annet skal være veldig glad du unnslapp å bli mer involvert i! Ta vare på deg selv fremover, omgi deg med gode venner og personer som vil deg vel! ❤️ Anonymkode: 4bb1e...4e7 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 Trolltunge skrev (8 minutter siden): Oppi dette er det også en uvitende kone som bør få vite om hvordan han holder på. For en drittfyr! Håper du klarer å tenke det! Enig, omfanget av utroskapen hans, og måten han gjennomfører det på tyder på at han har gjort dette før. Og kona bør få vite hva han gjør. Anonymkode: 4bb1e...4e7 4 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 Trolltunge skrev (19 timer siden): Oppi dette er det også en uvitende kone som bør få vite om hvordan han holder på. For en drittfyr! Håper du klarer å tenke det! Jeg syns veldig synd på kona som må leve med løgnene hans hver dag. Må være grusomt. Anonymkode: dbe86...38c 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Enig, omfanget av utroskapen hans, og måten han gjennomfører det på tyder på at han har gjort dette før. Og kona bør få vite hva han gjør. Anonymkode: 4bb1e...4e7 Jeg har vært veldig lei meg de siste ukene, og jeg trodde han var kjærligheten i mitt liv, så feil kunne jeg ta. Anonymkode: dbe86...38c 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vært veldig lei meg de siste ukene, og jeg trodde han var kjærligheten i mitt liv, så feil kunne jeg ta. Anonymkode: dbe86...38c Ikke vær lei deg! Vær heller sint, det er mindre vondt. Vær sint på ham (jeg forstår om du blir litt sint på deg selv også, det ble jeg etter å blitt lurt av en lystløgner av en lovebombende mannetøs) Anonymkode: 274e6...766 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå