lula00 Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Hva går denne tråden egt ut på? Bli kjent ned nye folk vil jeg tro?😊 Voksen dame i 49årene her fra Vestfold her jobber i helse og studerer psykologi ved siden av. Hadde vært koselig å bli kjent med noen nye fjes😊Har voksne barn og er singel. Får ny joggehobby og har en fin hund som jeg henger etter🏃🏼➡️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lula00 Skrevet 6. oktober Forfatter #2 Del Skrevet 6. oktober lula00 skrev (Akkurat nå): Hva går denne tråden egt ut på? Bli kjent ned nye folk vil jeg tro?😊 Voksen dame i 49årene her fra Vestfold her jobber i helse og studerer psykologi ved siden av. Hadde vært koselig å bli kjent med noen nye fjes😊Har voksne barn og er singel. Får ny joggehobby og har en fin hund som jeg henger etter🏃🏼➡️😂 40årene mente jeg😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober lula00 skrev (På 6.10.2024 den 22.26): 40årene mente jeg😄 Hei. Jeg er en mann, singel og har de samme ønskene. Bli kjent med nye folk, gjerne dame rundt din alder. Er selv i 50 årene, trener litt, blir jogging og løping, men ikke fantast. Opplever meg selv som ganske fit og bra form. Liker å lære nye mennesker å kjenne. Jobber selv som leder innen shopping. Hilsen K.I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå