AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Synes alt ser ganske så dyrt ut der? Alt i samme sjanger kan jo fås billigere i vanlig matbutikk. Nå har jeg bare sjekket nettbutikken, så kanskje utvalget er annerledes i fysisk butikk, men savner å gjøre noen gode kupp. Anonymkode: 847c3...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Pleide å handle på havaristen, men prisene der er ikke noe man sparer på lenger. Heller ikke gigaboks har lavere kilopris enn Kiwi, Rema etc. Hvert fall ikke innen de kategoriene jeg handler. Anonymkode: 2cac7...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes alt ser ganske så dyrt ut der? Alt i samme sjanger kan jo fås billigere i vanlig matbutikk. Nå har jeg bare sjekket nettbutikken, så kanskje utvalget er annerledes i fysisk butikk, men savner å gjøre noen gode kupp. Anonymkode: 847c3...804 Kjøper godteri på havaristen og holdbart. Sparer 50% kontra butikk alltid som regel. Kjøper også dato vare pasta, sauser etc Og billig vaskemidler etc. Anonymkode: 01da1...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 Absolutt ikke! Var billig i begynnelsen,men det er det helt slutt på. Anonymkode: 6873f...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå