AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Usikker på hvor denne hører hjemme. Men du som er energisk og full av liv ute, hvordan er du hjemme? Tenker spesielt på de mødrene som klarer å være veldig imøtekommende, blid og virker veldig utadvendte. Har du energi hele døgnet eller kun i møte med folk? Og hva tenker du om oss som er litt mer nedpå og rolige? Vi som ikke går inn i ett rom og roper høyt hei og snakker i vei? Anonymkode: 56bcb...26c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Usikker på hvor denne hører hjemme. Men du som er energisk og full av liv ute, hvordan er du hjemme? Tenker spesielt på de mødrene som klarer å være veldig imøtekommende, blid og virker veldig utadvendte. Har du energi hele døgnet eller kun i møte med folk? Og hva tenker du om oss som er litt mer nedpå og rolige? Vi som ikke går inn i ett rom og roper høyt hei og snakker i vei? Anonymkode: 56bcb...26c Tenker at de er kjedelige folk som ikke hadde bra oppdragelse hjemme Anonymkode: 05314...228
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Liker at folk er seg selv, så lenge de opptrer med normal folkeskikk som å hilse. Anonymkode: 24aad...8a6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tenker at de er kjedelige folk som ikke hadde bra oppdragelse hjemme Anonymkode: 05314...228 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker at folk er seg selv, så lenge de opptrer med normal folkeskikk som å hilse. Anonymkode: 24aad...8a6 Ts Burde ikke skrevet det som eksempel. Jeg mener at vi mer rolige også sier hei, men vi tar ikke over rommet når vi går inn. Roper ikke og tar over oppmerksomheten. Håper det ble mer forstående. Anonymkode: 56bcb...26c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts Burde ikke skrevet det som eksempel. Jeg mener at vi mer rolige også sier hei, men vi tar ikke over rommet når vi går inn. Roper ikke og tar over oppmerksomheten. Håper det ble mer forstående. Anonymkode: 56bcb...26c Syns du de fleste roper når de kommer inn i et rom? Jeg synes de fleste er ganske a4 og regner med at de fleste er det hjemme også. Selv er jeg utadvendt og sprudlende, tar gjerne over et rom om jeg får plass til det (dvs, ser jeg at det er en litt stille gjeng og ingen tør å ta ordet så tar jeg det). Hjemme lever og ånder jeg for sofakroken, tror faktisk det er avstøpning av rumpa mi i den kroken jeg foretrekker. Elsker håndarbeid og synes det er hekt i orden at min mann har en del kveldsvakter så jeg kan sitte helt stille med TV-en på mute og konsentrere meg om håndarbeidet mitt Anonymkode: bf27d...5ec
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Syns du de fleste roper når de kommer inn i et rom? Jeg synes de fleste er ganske a4 og regner med at de fleste er det hjemme også. Selv er jeg utadvendt og sprudlende, tar gjerne over et rom om jeg får plass til det (dvs, ser jeg at det er en litt stille gjeng og ingen tør å ta ordet så tar jeg det). Hjemme lever og ånder jeg for sofakroken, tror faktisk det er avstøpning av rumpa mi i den kroken jeg foretrekker. Elsker håndarbeid og synes det er hekt i orden at min mann har en del kveldsvakter så jeg kan sitte helt stille med TV-en på mute og konsentrere meg om håndarbeidet mitt Anonymkode: bf27d...5ec Ts Nei jeg syns ikke de fleste gjør det. Men det er noen som gjør det og lurer på hvordan de er ellers. Tenker ikke på de som er som alle andre. Anonymkode: 56bcb...26c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg er er utadvendt menneske som ofte er den som snakker i forsamlinger. Ute er mitt fristed der jeg kan være meg selv og leve som vanlige folk. Hjemme har jeg tre barn der en har autisme og en nettopp er ferdig med kreftbehandling. Så har jeg den «normale» ungen i midten som sliter med sinneutbrudd etter alt hun har vært pårørende til de siste årene. Jeg har en mann som sliter med depresjon og har store økonomiske problemer etter å ikke ha betalt regninger på 6 mnd. (Jeg var ikke klar over det) Så hjemme er jeg dekrypterer og organiserer for autisten, trøster for mellomste, prøver å finne en hverdag igjen med yngste samtidig som at jeg prøver å hjelpe mannen med hans problemer. Imellom slagene prøver jeg å ta meg igjen, men det er vanskelig. Er veldig takknemlig for at jeg kan være ute blant folk som ikke vet hvordan jeg har det en gang i blant slik så jeg kan fokusere på andre ting. Anonymkode: f7d1d...d01 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg kan være like sprudlende med mannen. Men er jo også stille og holder på med mitt i lange perioder. Er også glad i å ta en telefon til venninner eller slekt, og kan da snakke lenge. Synes heller ikke det er noen som "roper" eller "tar over". Er jo bare bra med de som drar opp humøret og stemningen litt. Har ei venninne som satt stille og sur gjennom en lunsj en gang. Og sa til meg etterpå at alle hadde dominert, og ingen hadde spurt henne om noe. Da tenker jeg bare "Men snakk om det du ønsker, da. Hev stemmen, ta initativ. Ikke sitt passiv-agressivt og vent på spørsmål" Anonymkode: a293d...407 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå