Gå til innhold

Hvem er den tredje beste fotballspilleren de siste 20 årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Messi og Cristiano Ronaldo har vært de beste fotballspillerne de siste 20 årene. Hvem er den tredje beste?

Suarez, Modric,Lewandoski, Neuer, Iniesta, Neymar?  

Anonymkode: e6b12...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ronaldinho er også et forslag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toppnivået til Suarez var helt latterlig. Det samme med Zlatan. 

Anonymkode: b375a...2e8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Toppnivået til Suarez var helt latterlig. Det samme med Zlatan. 

Anonymkode: b375a...2e8

Enig i at Suarez var ekstrem.  Han vant to ganger topscorer under Messi og Ronaldos storhetstid og det er ekstremt. 

Zlatan hadde en lang karriere, men han var vel aldri på toppnivået til Suarez? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå):

Neymar. 

Der også var toppnivået helt ekstremt. Synd det varte så kort.  Neymar på sitt beste var fantastisk å se på. En av tidenes beste driblere og driblingen hans var etter min mening gøyere å se på enn Messis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der også var toppnivået helt ekstremt. Synd det varte så kort.  Neymar på sitt beste var fantastisk å se på. En av tidenes beste driblere og driblingen hans var etter min mening gøyere å se på enn Messis.

Han var helt suveren i Barcelona. Ja, synd det ikke varte. Elsket tiden med Messi, Neymar og Suarez i Barca. For en angreps trio. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå):

Han var helt suveren i Barcelona. Ja, synd det ikke varte. Elsket tiden med Messi, Neymar og Suarez i Barca. For en angreps trio. 

Enig. Må være den beste trien i historien. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vanskelig..

Toppnivå til Ronaldinho rundt 2006 er det beste jeg har sett fra spillere som ikke er Messi.. Christiano Ronaldo fortjener andreplassen pga. meritter.

Skal jeg sette en nummer tre fra de siste tyve årene for å holde toppklasse over tid ville jeg gått for Buffon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er Ronaldo virkelig god? Jeg ser ikke fotball, men de gangene jeg har (måttet) se, har han spilt mer skuespill enn fotball…

Anonymkode: 680a0...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er Ronaldo virkelig god? Jeg ser ikke fotball, men de gangene jeg har (måttet) se, har han spilt mer skuespill enn fotball…

Ingen har scoret flere mål i Champions League, landslagskamper eller profesjonelle kamper enn Ronaldo. Han er den som har scoret flest mål av alle. 

Man kan kritisere Ronaldo for mye usympatisk oppførsel, men at han er blant de to beste spillerne de siste 20 årene det tror jeg ingen er uenig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen har scoret flere mål i Champions League, landslagskamper eller profesjonelle kamper enn Ronaldo. Han er den som har scoret flest mål av alle. 

Man kan kritisere Ronaldo for mye usympatisk oppførsel, men at han er blant de to beste spillerne de siste 20 årene det tror jeg ingen er uenig i. 

Hva med Erwin Helmchen, Josef Bican og Ronnie Rooke ...?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_footballers_with_500_or_more_goals

Anonymkode: b1d2b...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han er 39 nå, så det er minst 6 år siden han var på topp-topp nivå.

For oss som husker han fra den første perioden i Man. United (2003-2009) så vet vi hvor latterlig god han var. Mange vil mene han ble bedre i Real Madrid fordi han ble ren spiss og bøttet inn mål, men rent underholdningsmessig vil jeg si han var best i 2006-2009. Bøttet inn mål som høyreving og hadde et repertoar av driblinger og triks få utenom Ronaldinho kan matche.

Hvem som er nummer 3 bak Ronaldo og Messi siste 20 årene er vanskelig. Mange om beinet der. Zlatan, Lewandowski, Modric, Ronaldinho, Xavi, Iniesta, Rooney, Suarez.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (1 time siden):

Han er 39 nå, så det er minst 6 år siden han var på topp-topp nivå.

For oss som husker han fra den første perioden i Man. United (2003-2009) så vet vi hvor latterlig god han var. Mange vil mene han ble bedre i Real Madrid fordi han ble ren spiss og bøttet inn mål, men rent underholdningsmessig vil jeg si han var best i 2006-2009. Bøttet inn mål som høyreving og hadde et repertoar av driblinger og triks få utenom Ronaldinho kan matche.

Hvem som er nummer 3 bak Ronaldo og Messi siste 20 årene er vanskelig. Mange om beinet der. Zlatan, Lewandowski, Modric, Ronaldinho, Xavi, Iniesta, Rooney, Suarez.. 

I Real Madrid spilte han i 7 sesonger og scoret flere mål enn han spilte kamper. Men kan skjønne at en del likte Ronaldo bedre da han spilte ving. Han endte vel også opp som spiss fordi han mistet deler av farten sin etter en skade. Så han ble en av tidenes beste spisser fordi han ikke lenger kunne spille ving. 

Rooney var helt ekstrem. Lett å glemme han siden han fikk kortere karriere enn Ronaldo. Ronaldo og Rooney er født samme år og i en periode så var de vel regnet som like gode. 

Anonymkode: 030d7...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I Real Madrid spilte han i 7 sesonger og scoret flere mål enn han spilte kamper. Men kan skjønne at en del likte Ronaldo bedre da han spilte ving. Han endte vel også opp som spiss fordi han mistet deler av farten sin etter en skade. Så han ble en av tidenes beste spisser fordi han ikke lenger kunne spille ving. 

Rooney var helt ekstrem. Lett å glemme han siden han fikk kortere karriere enn Ronaldo. Ronaldo og Rooney er født samme år og i en periode så var de vel regnet som like gode. 

Syns Rooney var bedre enn Ronaldo frem til rundt 2006/2007. Da tok Ronaldo han igjen. Det var helt magisk å følge favorittklubben i de årene de to briljerte.

Litt morsomt at Rooney har flere frisparkmål enn Ronaldo i 2024😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (2 minutter siden):

Syns Rooney var bedre enn Ronaldo frem til rundt 2006/2007. Da tok Ronaldo han igjen. Det var helt magisk å følge favorittklubben i de årene de to briljerte.

Litt morsomt at Rooney har flere frisparkmål enn Ronaldo i 2024😅

Jeg vurderte faktisk å skrive at Rooney i en periode var bedre enn Ronaldo for det var han jo.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bigote skrev (På 8.10.2024 den 17.48):

Den er vanskelig..

Toppnivå til Ronaldinho rundt 2006 er det beste jeg har sett fra spillere som ikke er Messi.. Christiano Ronaldo fortjener andreplassen pga. meritter.

Skal jeg sette en nummer tre fra de siste tyve årene for å holde toppklasse over tid ville jeg gått for Buffon.

Enig i at Ronaldinho var magisk!  Synd toppnivået varte så kort. 

Buffon hadde et ekstremt langt toppnivå.   Første Serie A-kamp i 1995 og siste Serie A-kamp  i 2021. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lur Venn skrev (På 8.10.2024 den 16.07):

Luka modric

Modric er født samme år som Ronaldo og Rooney  og Modric spiller fortsatt for Real Madrid. Det er sykt. Nå godtar Modric å være innbytter. Men fortsatt ekstremt imponerende og han er den eldste som har spilt for Real Madrid.  6 Champions League-titler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...