Gå til innhold

Høst/vintersko

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (17 timer siden):

Husker ikke hvor mine ble kjøpt, sikkert en eller annen skobutikk. Var ikke så vågal og tøff jeg heller, men knallrosa skulle jeg ha likevel :hoho: Ja, de var helt grusomt schtøgge. Særlig kombinert med my little pony joggedress og rosa boblejakke :skratte: Var gøy å være barn på 80-tallet, hehe.

Syns de fra Legero så fine og behagelige ut. Viktig at de er varme og ikke glatte, for jeg er skikkelig Bambi på isen. Hehe, sant det at vinteren ikke er tiden å være mest forfengelig i fottøyet. 

Ååååå, my little pony joggedress! Og poco lino, rosa boblejakke hadde jeg også. Og kreppa hår ❤️ Savner 80-tallet!

Jeg gleder meg til å ta Legero i bruk, hører mye bra om dem. Og supert med snøring, lettere å tilpasse passformen :) 

Anonymkode: d8f55...078

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ååååå, my little pony joggedress! Og poco lino, rosa boblejakke hadde jeg også. Og kreppa hår ❤️ Savner 80-tallet!

Jeg gleder meg til å ta Legero i bruk, hører mye bra om dem. Og supert med snøring, lettere å tilpasse passformen :) 

Anonymkode: d8f55...078

Jaaaaa! 🩷 jeg hadde også kreppa hår, lekkert, haha :hoho: Og poco lino her også og poco loco. Var fint å være barn på 80-tallet uten mobiler, sosiale medier og dritt.

Lurer på om jeg kanskje skal være en hermegås og se på de jeg også 😂 Så veldig gode ut med det pusefôret. Og snøring er helt topp, ja! 😊 Takk for tips! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Vurderer å kjøpe Inuikii Classic low, har svarte lave Ugg fra før, men de er så sykt stress å få på seg. Lurer på om det er noe galt med foten min eller om andre også sliter med å ta på Uggs?

Anonymkode: 4d610...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...