AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Møter flere og flere kvinner som er i et forhold med en mann som betaler alt av fellesutgifter mat osv mens damene betaler ingenting. Er det normale? Anonymkode: a2c35...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Har til gode å møte èn 🤔 Anonymkode: 81760...638 32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har til gode å møte èn 🤔 Anonymkode: 81760...638 Mannen min betaler alt, også min pensjonssparing! Skulle bare mangle spør du meg.. Anonymkode: e883e...357 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min betaler alt, også min pensjonssparing! Skulle bare mangle spør du meg.. Anonymkode: e883e...357 Må være flaut å bli forsørget som en unge Anonymkode: e945b...51e 21 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mannen min betaler alt, også min pensjonssparing! Skulle bare mangle spør du meg.. Anonymkode: e883e...357 Hvorfor og hvordan gjorde han det? Anonymkode: a2c35...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min betaler alt, også min pensjonssparing! Skulle bare mangle spør du meg.. Anonymkode: e883e...357 Hva betaler du for da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Del Skrevet 6. oktober 2024 Likestilling anno 2024. Hans penger = familiens penger Hennes penger = hennes penger Om ikke så tenker han ikke «vi» og ser framover og vil noe seriøst. Han skal også betale for alle hennes venninner om de går ut og spiser sammen. Om det er 2 eller 20, og uansett hvor mye regningen er på. Sett det på TikTok, så da må det være sant. Anonymkode: 4f3b9...db9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #8 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen min betaler alt, også min pensjonssparing! Skulle bare mangle spør du meg.. Anonymkode: e883e...357 Skulle bare mangle? Hvorfor det? Anonymkode: cb020...b7e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #9 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg pleier å betale samt kurtisere kvinner under datingfasen helt til jeg kommer i buksen på vedkommende. Etter det er det liksom ikke så gøy å betale lengre🤷..... Tror vi er en del menn som har det slik desverre😌 Anonymkode: 31842...0ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #10 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Likestilling anno 2024. Hans penger = familiens penger Hennes penger = hennes penger Om ikke så tenker han ikke «vi» og ser framover og vil noe seriøst. Han skal også betale for alle hennes venninner om de går ut og spiser sammen. Om det er 2 eller 20, og uansett hvor mye regningen er på. Sett det på TikTok, så da må det være sant. Anonymkode: 4f3b9...db9 Wtf Anonymkode: cb020...b7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6. oktober 2024 #11 Del Skrevet 6. oktober 2024 Har jeg aldri opplevd, til den grad at jeg bestandig har gått i minus økonomisk på å ha mann i mitt liv. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #12 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg har aldri møtt noen som lever slik. Det mest vanlige rundt her er at kvinnen tjener mest og de fleste har felles eller semi-felles økonomi. Jeg tjener langt mer enn min mann og mine penger er våre felles. Anonymkode: 6d97e...07f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #13 Del Skrevet 6. oktober 2024 Det er dessverre situa her. Dt var imidlertid ikke planen og i starten delte vi nesten 50/50, litt mer falt.på ham (etter hans ønske) da han tjente litt mer (typ ferier, spise ute, altså relativt sjeldne utgifter). Boliglån og kommunale utgifter delte vi 50/50, samme.med.felles mat. Så ble jeg syk, AAP,.ufør, utgifter til psykolog, fysio, osv = mye lavere inntekt nå som ufør (minstebeløp, da jeg manglet 6 mnd i arbeidslivet for å ha jobbet lenge nok til at det skulle telle som inntektsgrunnlag). Så her er det han som bærer størstedelen av det økonomiske lasset. Det er ikke en god følelse på noen måte. Heldigvis bærer ikke han nag, og sier det bare skulle.mangle. Anonymkode: 03933...447 1 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 6. oktober 2024 #14 Del Skrevet 6. oktober 2024 Det er vel ikke normalen, men hvorfor bry seg om hvordan par ordner økonomien seg imellom? Det er vel deres sak? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #15 Del Skrevet 6. oktober 2024 Har ikke møtt noen der mannen betaler alt jeg. Så ukjent for meg. Anonymkode: cb934...70d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #16 Del Skrevet 6. oktober 2024 Arbeidet med en muslim, husker ikke hvilket land hun var fra, men mannen hennes betalte alt av regninger og mat og nødvendige ting til barna. Hennes lønn gikk til kun unødvendige ting til henne og barna, som negler og frisør, dyre klær og væsker osv. Jeg og mannen har felles økonomi og han tjener mer og betaler derfor mer. Sånn er det nok i de fleste forhold jeg kjenner- at den som tjener mest betaler mest. Anonymkode: 89333...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #17 Del Skrevet 6. oktober 2024 Kjenner kun til én familie der det er slik. En mann som hentet en asiatisk dame. Hun ble ufør når hun kom til Norge. Han betaler så godt dom alt, hun lager mat og rydder huset. Anonymkode: 0a67a...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6. oktober 2024 #18 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har til gode å møte èn 🤔 Anonymkode: 81760...638 Ja, samme her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #19 Del Skrevet 6. oktober 2024 Trolltunge skrev (12 minutter siden): Har jeg aldri opplevd, til den grad at jeg bestandig har gått i minus økonomisk på å ha mann i mitt liv. Samme her. Anonymkode: 5941e...a9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #20 Del Skrevet 6. oktober 2024 Kvinner lever livet på easy mode med cheats. Anonymkode: 43657...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå