Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vognpose og lurer litt på hva folk er fornøyde med? Har Bugaboo Buffalo, og skal kjøpe vognpose for vinteren..

Anonymkode: 51d2b...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var fornøyde med Voksi Urban, men er ikke alle som liker to glidelåser.

Anonymkode: 934ae...994

Skrevet

Spørs hvor du bor og hvordan vintrene er. Her er de kalde og tørre, er superfornøyd med easygrow nature 

Anonymkode: 8caf0...1dd

Skrevet

Easygrow Nature 

Anonymkode: f90eb...e0b

Skrevet

Veldig fornøyd med vår Voksi City

Anonymkode: 73c42...b6a

Skrevet

Veldig fornøyd med vår Voksi urban

Anonymkode: de655...be1

Skrevet

Voksi city

Anonymkode: 6fe9c...432

Skrevet

Hadde voksi pose til min. Veldig bra pose

Anonymkode: 99284...5eb

Skrevet

Bare vær obs på at noen vognposer siger i bugaboo sittedelen. Sist hadde jeg voksi urban oppi og måtte dra den opp hele tiden. 

Anonymkode: 2e7de...f86

Skrevet

Vi elsker Voksi Active! Skikkelig god og varm, én glidlås ned på midten, vanntett og med reflekser på. 

Anonymkode: 9e0f5...856

Skrevet

Nettopp bestilt voksi urban.

Anonymkode: 1b949...6e3

Skrevet

Voksi! Ingen over, ingen ved siden

Anonymkode: cd051...d4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bare vær obs på at noen vognposer siger i bugaboo sittedelen. Sist hadde jeg voksi urban oppi og måtte dra den opp hele tiden. 

Er det noen vognposer som ikke siger når man har vognen i litt sitteposisjon? Vi har en annen vogn med ergonomisk sittedel og selv den lette vårposen fra Easygrow siger litt.

Er forøvrig veldig fornøyd med Easygrow vinterposen vår :) Tror vi har Nature men ikke 100% sikker.. Har en av de vanligste 😄

Anonymkode: d8b3d...710

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært mest fornøyd med Easygrow.

Skrevet

Har brukt Easygrow Nature med to barn nå (samme pose har vært i bruk hvert år siden senhøsten 2019) og er knallfornøyd! :) 

Har også arvet Easygrow grandma, som er en helårspose. Den har veldig mange kjekke funksjoner og kan brukes på mange ulike måter, men hver høst går jeg alltid tilbake til Nature, bare fordi den føles best totalt sett. 

Og generelt, etter å ha prøvd Grandma, så er jeg i alle fall ikke i tvil om at poser med åpning i midten er mye bedre enn de som åpnes på hver side.

Anonymkode: 4f2a0...d3f

Skrevet

Vi har både voksi urban, easygrow nature og easygrow nord! Elsker easygrow! Synes voksi urban er litt mer pes mtp 2 glidelåser. Overdyna blir hengende å «blafre» utfor vogna hvis vi et inne på senter og jeg skal åpne for å lufte. Synes også at det er mer tungvint med delene, babydel og stor-del, fremfor å bare endre en liten sirkel i enden av posen. 

Opplever også at easygrow er MYE tettere rundt hals og ansikt. Virker mye lunere og jeg slipper bruke pledd over skuldre, slik jeg gjør på de kaldeste dagene med voski.

Synes også det er enklere med en glidelås midt foran, fremfor to på sidene. Særlig i vogna vi har, hvor storstreiken også har glidelås midt på. Er jo såklart mye smak og behag, men vet hva jeg hadde valgt hvis jeg bare fikk ett valg 😅

men har derimot ikke testa voski aktive, ser den har mer lik fasong som de easygrow posene jeg har. Denne er sikkert også helt super, er jo gode og varme poser i begge merkene ☺️

Anonymkode: ac8da...087

Skrevet

Veldig fornøyd med reflex sin! Bruker på tredje barnet nå, og den ser ut som ny. Har da blitt brukt hjemme og i bhg. 
aldri trengt å kle noe særlig under for den er veldig god og vatm

Anonymkode: 34a8f...702

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 23.03):

Er det noen vognposer som ikke siger når man har vognen i litt sitteposisjon? Vi har en annen vogn med ergonomisk sittedel og selv den lette vårposen fra Easygrow siger litt.

Er forøvrig veldig fornøyd med Easygrow vinterposen vår :) Tror vi har Nature men ikke 100% sikker.. Har en av de vanligste 😄

Anonymkode: d8b3d...710

Jeg kjøpte bugabooposen til, og den skled ikke😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...