AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Hei, jeg er alenemor til to barn. Jobben jeg hadde før jeg ble alene har arbeidstider og lønn som passer dårlig inn i hverdagen som alenemor for to små og derfor skal jeg omskolere meg. «problemet» mitt er bare at jeg ikke vet helt hva jeg vil studere, og hva jeg vil ende opp med å jobbe med som passer inn i en hverdag hvor jeg er den eneste som kan levere og hente i barnehagen. Er det noen som har anbefalinger til meg om hva jeg kunne jobbet med? Jeg har ikke så gode karakterer at jeg kunne utdannet meg til noe som krever høyt snitt, men er ganske åpen for forskjellige yrker. Anonymkode: a11a8...f79
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Som regnskapsfører har jeg fleksibilitet med tanke på arbeidstider og også gode muligheter for hjemmekontor. Anonymkode: 30272...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Jeg tok en påbyggingsgrad på BI og fikk en veldig fleksibel og behagelig jobb med fri bruk av hjemmekontor innen økonomi 😊 Anonymkode: e1638...30a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 Noe innenfor saksbehandling? Jeg er sosionom og er saksbehandler i NAV. Har flexitid med kjernetid 09-14. Jeg jobber litt når ungen sover slik at jeg kan ta ut litt ekstra fri i flex og ikke bare belage meg på det vi har av velferdspermisjon, sykt barn osv. Jobben gir meg mye fleksibilitet. Jeg har to dager hjemmekontor i uka. Anonymkode: 039bf...69e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Skrevet 6. oktober 2024 Jurist ? Jeg hat mye hjemmekontor og jobber heller tidlig morgen/ sen kveld så kabalen går opp Anonymkode: 4dda4...3f1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Skrevet 6. oktober 2024 Lærer? Fri i alle skolens ferier. Lønn er blitt forholdsvis bra siste årene. Ulempe at det er 5 års utdanning, kanskje? Anonymkode: ea9cc...787 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noe innenfor saksbehandling? Jeg er sosionom og er saksbehandler i NAV. Har flexitid med kjernetid 09-14. Jeg jobber litt når ungen sover slik at jeg kan ta ut litt ekstra fri i flex og ikke bare belage meg på det vi har av velferdspermisjon, sykt barn osv. Jobben gir meg mye fleksibilitet. Jeg har to dager hjemmekontor i uka. Anonymkode: 039bf...69e Det høres ut som noe for meg, var det vanskelig å få den jobben? Vil du dele hva årslønnen din ligger på? Anonymkode: a11a8...f79
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #8 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres ut som noe for meg, var det vanskelig å få den jobben? Vil du dele hva årslønnen din ligger på? Anonymkode: a11a8...f79 For min del var jeg nyutdannet når jeg fikk jobben, MEN jeg bor samtidig på et sted hvor det ikke er så mange om beinet. Verre i større byer, der kan du måtte kjempe om en sånn jobb med flere hundre. Har årslønn på 552600, 7 års ansienitet, kommunalt ansatt. Anonymkode: 039bf...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå