Lottilott Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Noen som har strikket med dette garnet? Skal strikke barnegenser til ei som er veldig var om det klør og stikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yanwenchina Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg er fra Kina, mange mennesker rundt meg liker håndverk😀Hvordan laste opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg synes ikke det klør, har strikket mye i dette, og det er mykt og deilig. 😊 Kan jo tenkes at veldig sensitive barn vil reagere, men de reagerer gjerne på alt uansett. 😊 Anonymkode: 9ab07...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg elsker det garnet. Veldig mykt til å være ren ull. Umulig å si om det kommer til å klø eller ikke da folk er veldig forskjellige. Anonymkode: b1525...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå