AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg skal altså pusse opp huset innvendig. Skal legge nye takplater på et soverom. Mitt spørsmål til dere lærde er om jeg må investere i en gipsplate løfter eller vil jeg greie det uten? Anonymkode: 08822...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Regner med du ikke har hjelp og skal gjøre det alene? Det er nesten alltid enklere å bruke gipsplateløfter. Vet ikke hvilke plater du tenker? Gips er helt umulig uten slik løfter. Disse løfterne kan leies også 🙂 Krever litt tankekraft når delene skal settes sammen da, så ha litt tålmodighet og god tid 🙂 Anonymkode: a0ee7...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Regner med du ikke har hjelp og skal gjøre det alene? Det er nesten alltid enklere å bruke gipsplateløfter. Vet ikke hvilke plater du tenker? Gips er helt umulig uten slik løfter. Disse løfterne kan leies også 🙂 Krever litt tankekraft når delene skal settes sammen da, så ha litt tålmodighet og god tid 🙂 Anonymkode: a0ee7...080 Skal prøve å gå noen til å hjelpe meg men er jo veldig gøy å klare ting selv 😊 har ikke bestemt meg for hvilke plater enda, er i tenkeboksen enda. Men har rivd ned det gamle taket TS Anonymkode: 08822...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå