Gå til innhold

Lei av å få smerter under samleie. Det ødelegger alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid vondt under samleie. Det gjør vondt i eggstokkene. Som regel er det høyre eggstokk, noen ganger venstre.

Når jeg har eggløsning er det ekstra ille. Jeg har hatt cyster på eggstokkene som kommer og går, men utenom det er alt helt normalt etter kontroller hos flere forskjellige gynekologer.

Noen ganger går det fint, men som regel må jeg be mannen om å ta det roligere. Igår brukte vi dildo først, men det ødela jo alt når jeg måtte instruere, den måtte ikke vinkles feil eller noe.

Det føles ut som en hoven ball inni magen. Hva kan være galt? 😢 Har tatt tester, gynekologiske sjekker og ultralyder og alt er bra 😣

Anonymkode: 66fe9...8f5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok bare hvordan du er skrudd sammen inni der, og hvordan penis er og treffer deg. Vanlig å ha smerter i enkelte stillinger

Anonymkode: 04064...325

Skrevet

Be om å bli henvist til gynekolog. 
Der får du en utvidet sjekk i forhold til cyster 

Anonymkode: 5aeb3...a68

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen ganger går det fint, men som regel må jeg be mannen om å ta det roligere. Igår brukte vi dildo først, men det ødela jo alt når jeg måtte instruere, den måtte ikke vinkles feil eller noe.

Dette må jeg også gjøre, be om annen vinkel, tempo og instruere. Har aldri tenkt at det ødelegger noe, det skal jo være godt for begge?

Anonymkode: 70b22...eab

Skrevet

Jeg fikk smerter i eggstokkene da jeg hadde hormonspiral, tok den ut og det forsvant. Har du spiral? 

Anonymkode: 5dc4a...2ea

Skrevet

Har ikke spiral eller bruker noen prevensjonsmidler.

Det ødelegger ikke for han, men for meg siden jeg får vondt, må tenke på hvordan jeg må ha det osv.

Har vært hos gynekolog som har sjekket grundig mtp cyster og alt

Skrevet

Kan det hende han går for dypt for deg? Skjeden er jo faktisk ikke dypere enn 8-12 cm (ja, den kan utvides og strammes etter hva som trengs, så ingen trenger å kommentere dybde vs penisstr). Dere kan jo forsøke å leke litt med dybden, kanskje det ikke blir vondt om han f.eks kun er fem cm inni. Det er jo bedre enn ingenting? Det er i hvert fall bedre enn smerter. Det finnes sikkert noe som kan hjelpe dere med å passe dybden, f.eks en penisring eller annet.  

Kan du ha bakovervendt livmor? Det har mi venninne, og hun kan oppleve smerter under sex pga det (i hvert fall er det det hun sier). 

Anonymkode: 9d61b...d94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...