AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Da har jeg endelig bestemt meg for å gjennomføre kjønnsleppereduksjon. Dette er en veldig gjennomtenkt avgjørelse da jeg har plager og hatt det i mange år. er det noen som har gjort det og kan fortelle meg litt om hvordan det var? Var det i narkose eller i lokal bedøvelse? Hvor lenge etter var du på bena igjen og på jobb? Hadde du mye smerter? Ja kom egentlig med alle erfaringer og tips og råd. Kjenner jeg gruer meg, men dette må jeg bare gjennomføre. Anonymkode: 77d44...eaa
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Ingen med erfaring? Anonymkode: 77d44...eaa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg fikk narkose. Mine var rundt 5.5 cm lange og jeg føler jeg har fått et nytt liv. Hadde ikke allverden med smerter og jeg var ganske raskt oppe og gikk igjen..Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det for flere år siden, for det hadde spart meg for så mye frustrasjon, men jeg turte ikke fordi jeg var redd for at det skulle bli bagatellisert. Jeg begynte å merke plagene allerede i 13-årsalderen da jeg begynte å dytte dem inn også tape over så de ikke skulle tyte ut, og led i 20 år før jeg turte å gå privat for å få det fikset. Anonymkode: 9d0dd...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg fikk narkose. Mine var rundt 5.5 cm lange og jeg føler jeg har fått et nytt liv. Hadde ikke allverden med smerter og jeg var ganske raskt oppe og gikk igjen..Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det for flere år siden, for det hadde spart meg for så mye frustrasjon, men jeg turte ikke fordi jeg var redd for at det skulle bli bagatellisert. Jeg begynte å merke plagene allerede i 13-årsalderen da jeg begynte å dytte dem inn også tape over så de ikke skulle tyte ut, og led i 20 år før jeg turte å gå privat for å få det fikset. Anonymkode: 9d0dd...e1d Måles det i normal stilling eller ved utstrekt? Merker jeg vil finne linjalen, for jeg har aldri tenkt tanken å måle mine 😅 Anonymkode: f0727...dd6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Måles det i normal stilling eller ved utstrekt? Merker jeg vil finne linjalen, for jeg har aldri tenkt tanken å måle mine 😅 Anonymkode: f0727...dd6 da jeg målte mine hjemme så målte jeg dem i normal stilling. Strekker man dem så blir de jo fort lengre enn de egentlig er til vanlig. Anonymkode: 9d0dd...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg fikk narkose. Mine var rundt 5.5 cm lange og jeg føler jeg har fått et nytt liv. Hadde ikke allverden med smerter og jeg var ganske raskt oppe og gikk igjen..Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det for flere år siden, for det hadde spart meg for så mye frustrasjon, men jeg turte ikke fordi jeg var redd for at det skulle bli bagatellisert. Jeg begynte å merke plagene allerede i 13-årsalderen da jeg begynte å dytte dem inn også tape over så de ikke skulle tyte ut, og led i 20 år før jeg turte å gå privat for å få det fikset. Anonymkode: 9d0dd...e1d Hvor mye ble de da redusert til? Sånn at de fortsatt stikker utenfor? Anonymkode: 0253b...dce
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg fikk narkose. Mine var rundt 5.5 cm lange og jeg føler jeg har fått et nytt liv. Hadde ikke allverden med smerter og jeg var ganske raskt oppe og gikk igjen..Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det for flere år siden, for det hadde spart meg for så mye frustrasjon, men jeg turte ikke fordi jeg var redd for at det skulle bli bagatellisert. Jeg begynte å merke plagene allerede i 13-årsalderen da jeg begynte å dytte dem inn også tape over så de ikke skulle tyte ut, og led i 20 år før jeg turte å gå privat for å få det fikset. Anonymkode: 9d0dd...e1d Takk for svar. Samme her. Har endelig kvinner meg opp til å ta tak problemet mitt. Er over 40 år og tenkt på det siden tenårene. Men syns det var og fortsatt er flaut. Hører gjerne fra flere med erfaring på dette. Jeg håper jeg får lokalbedøvelse og ikke narkose. Hvorfor er det ulik praksis på det? Anonymkode: 77d44...eaa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Skrevet 7. oktober 2024 Ja, fikk narkose. Er en del år siden. Gjorde det som ganske ung. Ble ikke fornøyd med resultatet da jeg har mistet mye av følelsen jeg hadde under samleie. Joda, underlivet det ser estetisk penere ut, men sexlivet ble faktisk verre. Får ikke den samme nytelsen lenger, og sliter mer med orgasme. Som også går utover min partner.. Anonymkode: e70f2...309
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #9 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor mye ble de da redusert til? Sånn at de fortsatt stikker utenfor? Anonymkode: 0253b...dce De er så og si ikke synlige når jeg står oppreist og ser på meg selv i speilet. Mesteparten er helt borte. Anonymkode: 9d0dd...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #10 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, fikk narkose. Er en del år siden. Gjorde det som ganske ung. Ble ikke fornøyd med resultatet da jeg har mistet mye av følelsen jeg hadde under samleie. Joda, underlivet det ser estetisk penere ut, men sexlivet ble faktisk verre. Får ikke den samme nytelsen lenger, og sliter mer med orgasme. Som også går utover min partner.. Anonymkode: e70f2...309 Hos meg var det omvendt. Sexlivet døde ut fordi jeg syns det var ubehagelig og vondt at kjønnsleppene ble dratt under sexen, og å få den forkortet gjorde at vi endelig kan ligge sammen uten at hovedfokuset er på hvor kjønnsleppene er. Anonymkode: 9d0dd...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #11 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk for svar. Samme her. Har endelig kvinner meg opp til å ta tak problemet mitt. Er over 40 år og tenkt på det siden tenårene. Men syns det var og fortsatt er flaut. Hører gjerne fra flere med erfaring på dette. Jeg håper jeg får lokalbedøvelse og ikke narkose. Hvorfor er det ulik praksis på det? Anonymkode: 77d44...eaa Jeg har hørt om flere som får lokalbedøvelse. Det kommer kanskje også an på om man går privat eller får det dekket. Det kan være du kan be om å få lokalbedøvelse istedenfor Jeg tror Aleris frogner utfører det med lokalbedøvelse. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om at jeg ringte dem før jeg bestemte meg for akademiklinikken istedet. Anonymkode: 9d0dd...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #12 Skrevet 7. oktober 2024 Er redd for å miste følelser det nede. Jar forstått at det hører til sjeldenheten. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 77d44...eaa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #13 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg har også lange. Jeg har ikke følelse i mine, er det kun meg? Kanskje ørlite, men ikke noe som «benyttes» i et samleie. Anonymkode: d1fb5...e9e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #14 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har også lange. Jeg har ikke følelse i mine, er det kun meg? Kanskje ørlite, men ikke noe som «benyttes» i et samleie. Anonymkode: d1fb5...e9e Jeg som skrev mine var over 5 cm før operasjon. Jeg hadde jo følelser i dem da det gjorde vondt da det gnagde mellom lår og mot trusa, men hadde ikke den nytelsen som flere skriver de har under samleie. Det gav meg ingenting at de ble slikket, sugd eller strøket på under sex, og var mest bare i veien. Anonymkode: 9d0dd...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå