AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Hvor lang tid tar det før man får svar på MR? Og hvordan får man svar? Inne på Helsenorge eller ringer legen meg eller skriver han melding eller hva? Anonymkode: 4d284...875
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lang tid tar det før man får svar på MR? Og hvordan får man svar? Inne på Helsenorge eller ringer legen meg eller skriver han melding eller hva? Anonymkode: 4d284...875 Finnes like mange svar som det finnes leger. Hver og en lege gjør dette på sin måte. Bildene skal tolkes før svar sendes legen. Dette tar den tiden det tar. Anonymkode: 83685...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Det kommer ann på prioritering er min erfaring, er det prioritert så går det fra 4 dager til ei uke, om ikke ofte noe lenger - 2-3 uker. Er det funn blir du nok oppringt og bedt om å møte på sykehus, alt etter hvor alvorlige funn det er, de liker merkelig nok ikke å ta det over telefonen. Om ikke, så vil nok fastlege gi deg beskjed, eller du finner epikriser på Helse Norge. Ingen fasit altså, har mye med hvor alvorlig det er Anonymkode: c4198...e02 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 Det varierer nok litt etter hva de finner og hvor. Ble oppringt når de fant noe i hjernen, 3 timer etter MR om jeg ikke husker feil og så mener jeg faktisk jeg ble oppringt når de fant noe i beinet og men det var 2-3 dager etter MR. Som regel så ser du litt aktivitet inne på HelseNorge om de har funnet noe. Når det gjaldt kneet så jeg henvisninger og helsepersonell som hadde vært å sett på min journal før jeg fikk beskjed. Så du kan jo logge deg inn å se der om det er noe aktivitet. Anonymkode: 1550f...b9e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Skrevet 6. oktober 2024 Jeg fikk svar samme dag. Da var det funn. Dette var en alvorlig prolaps. Ble operert to dager etter mr. Anonymkode: 26a70...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå