AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Ny kjæreste . Han demonstrerer kulde og «gjør narr» av enkelte ting jeg sier - foran hans egne under. Da jeg konfronterte ham om det ble han frustrert men bad om unnskyldning. Likevel kald og spøker med om jeg synes han er en idiot «fremdeles». Han vet at jeg er veldig forelsket i ham og gjør mitt beste for å passe inn i hans familie og væremåte. Noen som kjenner seg igjen ? Anonymkode: 61edf...4d4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Her er det mange røde flagg. Måten han behandler deg er grunn nok til å løpe en annen vei. Det at han har introdusert deg for sine barn, når dere er i et ferskt forhold er også et rødt flagg. Når en mann behandler deg dårlig og manipulerer deg og psyker deg ned, da skal du alltid tro at han ikke vil ditt beste. Kom deg unna, et ferskt forhold som det der vil bare bli verre. Anonymkode: b318e...578 3
TomKrus Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ny kjæreste . Han demonstrerer kulde og «gjør narr» av enkelte ting jeg sier - foran hans egne under. Da jeg konfronterte ham om det ble han frustrert men bad om unnskyldning. Likevel kald og spøker med om jeg synes han er en idiot «fremdeles». Han vet at jeg er veldig forelsket i ham og gjør mitt beste for å passe inn i hans familie og væremåte. Noen som kjenner seg igjen ? Anonymkode: 61edf...4d4 Nei egentlig ikke ! Men det er jo noe man har med seg når man dater og innleder et forhold, og oppdager man det ? Da er det røde flagg man bare ikke kan overse ! Trekk deg tilbake og avslutte dette når du føler at det er riktig. Du tar det opp med vedkommende ! Se over litt tid om det endrer seg ! Om ikke bare avslutte det. Ikke la deg herse med på den måten ! ALDRI !
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny kjæreste . Han demonstrerer kulde og «gjør narr» av enkelte ting jeg sier - foran hans egne under. Da jeg konfronterte ham om det ble han frustrert men bad om unnskyldning. Likevel kald og spøker med om jeg synes han er en idiot «fremdeles». Han vet at jeg er veldig forelsket i ham og gjør mitt beste for å passe inn i hans familie og væremåte. Noen som kjenner seg igjen ? Anonymkode: 61edf...4d4 Hvorfor er du veldig forelsket i en sånn type? Anonymkode: 5c80e...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå