AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Kjolen min er skrukkete. Har prøvd å dusje mens den henger på badet, men den er fortsatt skrukkete. På bryllupsdagen skal det være en steamer tilgjengelig. Er en steamer tilstrekkelig for å rette ut større skrukker i en syntetisk brudekjole? Anonymkode: ec422...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #2 Del Skrevet 6. oktober Det hadde jeg virkelig prøvd før bryllupsdagen.. Anonymkode: e4d0b...4c7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #3 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det hadde jeg virkelig prøvd før bryllupsdagen.. Anonymkode: e4d0b...4c7 Vel ja, men hva annet ville man brukt om steamer ikke er nok? Anonymkode: ec422...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #4 Del Skrevet 6. oktober Strykejern? Anonymkode: dc3bd...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 6. oktober #5 Del Skrevet 6. oktober Jeg ville levert den inn til profesjonelle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. oktober #6 Del Skrevet 6. oktober Et renseri vil kunne rette den for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Melus skrev (9 timer siden): Et renseri vil kunne rette den for deg! Hvor lang tid kan det ta? Bor i Oslo Anonymkode: ec422...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lang tid kan det ta? Bor i Oslo Anonymkode: ec422...a1a Neppe lang tid, men jeg vet ikke. Ring og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå