Dumpappen Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Flyttet inn i leilighet med kjøkken fra 2015 uten oppvaskmaskin. Nå kjenner jeg at det trengs. Er ikea kjørkken så er vel standard dimensjoner, men er ikke opplegg. Noen som vet ca. hva det vil koste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Dumpappen skrev (2 minutter siden): Flyttet inn i leilighet med kjøkken fra 2015 uten oppvaskmaskin. Nå kjenner jeg at det trengs. Er ikea kjørkken så er vel standard dimensjoner, men er ikke opplegg. Noen som vet ca. hva det vil koste? Gå inn på feks Power og finn en passende maskin, velg hjemlevering og montering, så får du pris da. Anonymkode: ac8a2...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Dumpappen skrev (3 minutter siden): Flyttet inn i leilighet med kjøkken fra 2015 uten oppvaskmaskin. Nå kjenner jeg at det trengs. Er ikea kjørkken så er vel standard dimensjoner, men er ikke opplegg. Noen som vet ca. hva det vil koste? Sorry, så nå at det ikke var opplegg. Anonymkode: ac8a2...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 Blir nok mellom 5000-10 000kr. Smarteste er å bytte kjøkkenkran til en med ekstra vannuttak for oppvaskmaskin. Avløpslangen festet til avløpet... Anonymkode: e3e2e...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå inn på feks Power og finn en passende maskin, velg hjemlevering og montering, så får du pris da. Anonymkode: ac8a2...ac8 Den løsningen er så dyr at du kan finne rørlegger og ha han hjemme to ganger for samme prisen. Anonymkode: 8b2b5...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå