AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Hei. Kjæresten min ble med en ny mannlig kollega/venn hjem fra byen, uten å svare meg når jeg prøvde å få kontakt, også skrudde av stedsposisjon (noe vi er enig om å ha på). Også møttes en gang på fritiden, alt er holdt skjult for meg. noen tanker rundt dette? Anonymkode: 6009d...83e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Hvilket kjønn er kjæresten din, og hvilken legning har h*n? Spør kun fordi du spesifiserte at kollegaen var en mann og jeg lurer på hvorvidt dette er viktig. Å holde ting skjult er jo ikke bra uansett, men har du spurt kjæresten om disse tingene? Hva sier h*n? Anonymkode: 431f8...fc3
Gjgghhfgjjh Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket kjønn er kjæresten din, og hvilken legning har h*n? Spør kun fordi du spesifiserte at kollegaen var en mann og jeg lurer på hvorvidt dette er viktig. Å holde ting skjult er jo ikke bra uansett, men har du spurt kjæresten om disse tingene? Hva sier h*n? Anonymkode: Endret 6. oktober 2024 av Gjgghhfgjjh
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 Gjgghhfgjjh skrev (4 minutter siden): Kjæresten er en kvinne, sier det bare er vennskap. Og at det blir holdt skjult fordi jeg hadde blitt sur om jeg fikk vite det Hm, hadde du blitt sur? Eller er det bare en unnskyldning fra henne? Det er jo ikke noe å være sur over så lenge det er vennskap og du synes det er greit. Å holde det skjult er uansett ikke løsningen - her må dere jo snakke sammen. Anonymkode: 431f8...fc3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Skrevet 6. oktober 2024 Hvorfor skal hun ha meldeplikt ovenfor deg på hvem hun møter, når du uansett blir sur? Damned if you do, damned if you dont... Hvorfor skal dere ha på posisjonmarkering? Bor dere ett sted hvor det er lett gå seg bort eller bli utsatt for kriminalitet? Eller er det for å kontrollere og overvåke hverandre? Anonymkode: 21840...e83 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Skrevet 6. oktober 2024 Gjgghhfgjjh skrev (4 minutter siden): Kjæresten er en kvinne, sier det bare er vennskap. Og at det blir holdt skjult fordi jeg hadde blitt sur om jeg fikk vite det Du har du et altfor høyt kontrollnivå på andre mennesker. Å måtte ha stedstjenesterbruk på på telefonen for at en venn eller mulig kjæreste som oppfattes som venn av den andre, er bare ikke normalt. Er hun en venn så gjør hun og blir med hvem hun vil når hun vil uten at det angår deg. Ta deg en tur til psykolog og få orden på kontrollbehovet ditt, det er nemlig unormalt høyt. Anonymkode: afee2...435 1
Gjgghhfgjjh Skrevet 6. oktober 2024 #7 Skrevet 6. oktober 2024 (endret) U Endret 6. oktober 2024 av Gjgghhfgjjh
Gjgghhfgjjh Skrevet 6. oktober 2024 #8 Skrevet 6. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har du et altfor høyt kontrollnivå på andre mennesker. Å måtte ha stedstjenesterbruk på på telefonen for at en venn eller mulig kjæreste som oppfattes som venn av den andre, er bare ikke normalt. Er hun en venn så gjør hun og blir med hvem hun vil når hun vil uten at det angår deg. Ta deg en tur til psykolog og få orden på kontrollbehovet ditt, det er nemlig unormalt høy. Anonymkode: afee2...435 Endret 6. oktober 2024 av Gjgghhfgjjh
Hensatt Skrevet 6. oktober 2024 #9 Skrevet 6. oktober 2024 Gjgghhfgjjh skrev (7 minutter siden): Kan være, men hun har andre mannlige venner jeg ikke bryr meg om, men det blir heller ikke skjult på noen måte Men du visste om jo at hun var med han hjem, så hvorfor hadde det noe å si om hadde posisjon på mobilen sin? Kan du hende det ikke det var dekning der hun var også. Et annet scenario som jeg ser som mer plausibelt, er at hun ikke var med denne mannlige kollegaen i det hele tatt og kun brukte han som et alibi for å være med noen helt andre som du ikke skulle vite om. Et forhold basert på mistenksomhet er uansett ikke levedyktig, utro eller ei. Dette må dere snakke ut og bli enige om.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #10 Skrevet 6. oktober 2024 Hvorfor skrudde hun av slik at du ikke kunne se? Er du sjalu og plages hun av det? Ellers ser jeg ikke hvorfor hun bevisst skulle skrudd det av. Plager det deg så snakk med henne om det... jeg hadde forstått det om kjæresten min hadde spørmål! Dersom hun bare går i forsvar tenker jeg det er litt spesielt og hadde fundert på hva dette handler om... Anonymkode: 6b48c...74a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #11 Skrevet 6. oktober 2024 Æh, jeg tror ikke jeg hadde likt det så godt om en kjæreste hadde blitt med en kvinnelig venn hjem fra byen. Spesielt ikke om dette ble holdt skjult fra meg. Anonymkode: 4c996...13c 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #12 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kjæresten min ble med en ny mannlig kollega/venn hjem fra byen, Jeg hadde gjort det slutt hvis min kjæreste dro til noen andre enn meg (eller hjem til seg selv) etter å ha vært på byen å drukket. Dette er noe man gjør for å pule. Hvis de ønsker å bli bedre kjent kan de gjøre det på dagtid i edru tilstand… Meeeeeeen…. å spore hverandre med GPS er sykt og jævlig dårlig utgangspunkt for et forhold så jeg ville startet der for å være ærlig. Anonymkode: 0a5ec...105 3
Gjgghhfgjjh Skrevet 6. oktober 2024 #13 Skrevet 6. oktober 2024 (endret) Hensatt skrev (2 timer siden): Men du visste om jo at hun var med han hjem, så hvorfor hadde det noe å si om hadde posisjon på mobilen sin? Kan du hende det ikke det var dekning der hun var også. Et annet scenario som jeg ser som mer plausibelt, er at hun ikke var med denne mannlige kollegaen i det hele tatt og kun brukte han som et alibi for å være med noen helt andre som du ikke skulle vite om. Et forhold basert på mistenksomhet er uansett ikke levedyktig, utro eller ei. Dette må dere snakke ut og bli enige Endret 6. oktober 2024 av Gjgghhfgjjh
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #14 Skrevet 6. oktober 2024 Gjgghhfgjjh skrev (11 minutter siden): Fikk ikke vite det før dagen etter desverre Jeg synes ikke noe om å dele posisjon i et forhold, det føles kontrollerende. Men som straight å bli med en av det andre kjønnet hjem (alene??), og ikke svare på telefon/melding, når man er i et forhold og det ikke er snakk om at man ikke kommer seg hjem -det er jo selvsagt ikke greit. Hadde blitt forvirret, usikker på partneren, og hadde nok tenkt at det er rimelig garantert at partner er utro mot ansett hva som blir sagt. Og om de nå ikke driver med snuskete oppførsel, så har de/hun fortsatt krysset en grense. Det hadde kanskje vært annerledes om vi allerede hadde 20 år og to barn, bil og hus -da kan det være at man velger å jobbe seg igjennom det når en av partene plutselig gjør eskapader. Men i et ungt (i tid) kjæresteforhold så er det jo annerledes. Man driver fortsatt på med å bygge tillit, bygge forholdet trygt og stabilt så begge kan se en fremtid sammen. I de aller beste forholdene så kan man se hverandre i øynene og se gjensidig kjærlighet, respekt. Jeg er helt ærlig heller alene enn å være med noen som ikke tar vare på mitt indre følelsesliv. For det er vel det viktigste av alt? Anonymkode: d536b...8c1 1
Hensatt Skrevet 6. oktober 2024 #15 Skrevet 6. oktober 2024 Gjgghhfgjjh skrev (1 time siden): Fikk ikke vite det før dagen etter desverre Fikk vite hva? Satt du på mobilen og stalket kjæresten din mens hun var ute er det et stort tillitsbrudd fra din side også. Er jo helt åpenbart at dette ikke kan fortsette slik dere holder på...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #16 Skrevet 6. oktober 2024 Gjgghhfgjjh skrev (2 timer siden): Kan være, men hun har andre mannlige venner jeg ikke bryr meg om, men det blir heller ikke skjult på noen måte Hvorfor reagerer du på denne kollegaen? Og dro de hjem til han, kun de to, for å ha nach? Det var ingen andre med? Det var ikke på veien hjem, ikke for å vente på taxi/nattbuss? Anonymkode: 21840...e83 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #17 Skrevet 7. oktober 2024 Jeg vet ikke om folk her er veldig naive, eller bare har lyst å være kjip mot det ts. I så fall vil jeg si at nei, det er en idiotisk ting å gjøre når man er i forhold. Ingen kvinner hadde likt at kjæresten deres dro beruset hjem til en «venninne» etter byen. Ingen mann ville likt det dette heller. Dette handler ikke om kontroll, men ene og alene tillit. Hvordan tillit bygges og ivaretas i et forhold. Det hun gjorde visste hun tydeligvis ville plage deg, men gjorde det likevel, og prøvde å skjule dette. Kanskje skjedde det ingenting, men hun har gitt deg all grunn til å bli usikker. Kanskje er dere ikke så kompatible? Kanskje trenger du tryggere rammer i et forhold enn hva hun er i stand til å gi? Anonymkode: 41e56...5ea 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #18 Skrevet 7. oktober 2024 Var det ikke du som hadde den andre tråden, der du fortalte at hun var blitt kjent med en kar på Instagram? En hun hadde møtt jevnlig bak ryggen din? Da tenker jeg at du må ta et skikkelig oppgjør, og kanskje helst kutte ut den dama fra livet ditt. Det virker som at hun tar lett på utroskap. Anonymkode: 0c53c...f96 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #19 Skrevet 7. oktober 2024 Det er mistenkelig at hun skrudde av posisjonen sin. Om det å overnatte hos andre er mistenkelig eller ei, avhenger av hva slags person det er snakk om. I mitt eget forhold hadde det vært særdeles mistenkelig hvis mannen gjorde det, siden han er introvert og sjenert og i svært liten grad har vennskap i livet sitt (han trives best slik). Jeg har derimot et stort sosialt behov, snakker og ler med "alle" og kunne fort blitt med noen hjem fra byen på nach og sluknet der. Jeg kunne også bevisst ha overnattet hvis det var lettere enn å komme seg hjem. Anonymkode: 89011...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå