AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Det dukket opp en e post fra Maventa transactions i dag, med en faktura på over 330 000! Som jeg selvfølgelig ikke lastet ned som det stod jeg skulle. Har aldri hørt om dette firmaet(?) før. Er det andre som har fått slike E poster? Jeg har ikke gjeld , nedbetalt hus.. For noen dager siden fikk jeg en e-post med krav på over 12000 fra Telia Norge, som jeg aldri har hatt noe med å gjøre. Da ringte jeg til Telia og fikk bekreftet at det var svindel. Syns det blir mer og mer svindel, er drittlei av det😠 Anonymkode: 10795...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #2 Del Skrevet 6. oktober De går vel etter de mest lettlurte, og det at du i det hele tatt oppretter et emne her i stedet for å bare slette mailen uten å ofre det en tanke sier jo litt... Anonymkode: 8569f...d10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #3 Del Skrevet 6. oktober Jeg har slettet mailen!Før jeg skrev her,men den dukket opp igjen etterpå,slettet den igjen.Skrev vel helst I frustrasjon over all svindelen som florerer! Og om du tror jeg er lettlurt:Jeg har ennå ikke blitt svindlet."Bank i bordet"! TS. Anonymkode: 10795...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): De går vel etter de mest lettlurte, og det at du i det hele tatt oppretter et emne her i stedet for å bare slette mailen uten å ofre det en tanke sier jo litt... Anonymkode: 8569f...d10 1,2 millioner nordmenn har blitt svindlet på nett, altså slik at de har tapt penger på det, i følge en undersøkelse fra Norsis i 2022. Det ER ganske mange lettlurte i dette landet. Så svindlerne går nok etter alle... Men at så mange biter på er utenfor min fatteevne. Anonymkode: c501c...764 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå