AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Har i mange år brukt den oransje flasken til Biotherm men måtte slutte fir plutselig luktet den svette. Men fikk for en stund i gave Biotherm den med gult nederst, og den er helt nydelig, litt sånn sitrus lukt. Men nå kjenner jeg at jeg er lei av den lukta 😕 Hvilken andre vil du anbefale meg? Anonymkode: 0bc2d...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ingen tips?🙋🏽♀️ Anonymkode: 0bc2d...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. oktober 2024 #3 Del Skrevet 7. oktober 2024 Tenkte egentlig å tipse om den med sitrus men den var du lei av så da vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 MarianneE skrev (12 timer siden): Tenkte egentlig å tipse om den med sitrus men den var du lei av så da vet ikke jeg. Jeg trodde den var bodylotion men det er en bodymilk og det liker jeg ikke 😕 Anonymkode: 0bc2d...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå