AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Er du voksen, men liker litt lekne detaljer rundt omkring? Har ei veninner som strikker dyr som hun har fremme, ei anna har lego i hyllene. Har noe spesielt? Jeg har mummikopper.... men er ikke aleine om det da. Anonymkode: d4ea4...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Ja, liker figurer i tre og glass, skåler, vaser og keramikk, planter og litt av barnas Lego! Som en mindre strigla variant av alle bokhyllene på instagram:) Anonymkode: e1f61...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg og mannen har både lego og ekte dinosaur tenner på hyllene 🙂 Anonymkode: 9e92e...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg har girlandere med stjerner som henger ned fra taket. Det er egentlig julepynt, men de får meg til å smile, så de får henge oppe hele året. Jeg har også ei pute som er formet som en kanin, og sengetøy med polkadots. Har endelig blitt voksen nok til å være barnslig igjen. Nylig kjøpte jeg meg nye fargeleggingsbøker, og det var ikke av de til voksne jeg kjøpte. Anonymkode: 5c30a...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå