Gå til innhold

musefis

Fremhevede innlegg

Skrevet

dette skjedde for meg for litt siden, har aldri skjedd før, men jeg blir så flau når dette skjer, men kjæresten min bryr seg ikke om det, og sier det er helt naturlig, jeg vet jo det jeg å, men jeg vil likevel ikke at det skal komme.

så mitt spm er.

hvorfor får man musefis?

hva skjer, og hvordan kan man ungå det? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten din har rett: Det er helt normalt.

I enkelte stillinger kommer det luft inn, og den lufta må en gang ut igjen, og da er den lyden karakteristisk.

Kjæresten din bryr seg ikke om det, så hvorfor skulle du ?

Le litt av det isteden :)

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Det er helt naturlig, prøv å le av det eller tenk minst mulig på det. Litt mer flaut var det da jeg presterte en helt annen fis midt i et samleie en gang. :sjenert:

Skrevet

jeg begynner å le av det litt, eller et smil kommer frem, men allikavel. vi snakka om det i går, og han fortalte noe han syntes var litt flaut, da følte jeg meg bedre, pga. da er ikke bare jeg som er flau over noe, menne så lenge det høres ut som en promp, så er det jo ikke akkurat turn-on og noen ganger etter den har kommet tenker jeg mer på åssen jeg må ligge for at den ikke skal komme igejn og det ødelegge..

sa det å og han forso, men vi hadde sex etterpå og gikk helt fint, skal jeg ikke skulle få sånn fobi mot sex eller noe,

men takk, for svaret, slipper jeg å lure på hvorofr, men litt rar at det kommer luft inn, har aldri skjedd før, har det noe med størrelsen til pikken hans eller åpningen min og gjøre? :S

Skrevet
Har det noe med størrelsen til pikken hans eller åpningen min og gjøre? :S

Du kan nok ta det helt med ro, de fleste opplever nok det der fra tid til annen.

Skrevet

Det er nok en liten sammenheng mellom hvor mye luft som slipper inn og presses ut...og hvor stor "glippe" det er mellom dere.

Så en stor(les:tykk) pikk i en veldig trang mus vil ikke produsere så mye "fis"...

Men uansett så har det jo ikke noe å si...

Gjest marthepia
Skrevet
Det er helt naturlig, prøv å le av det eller tenk minst mulig på det. Litt mer flaut var det da jeg presterte en helt annen fis midt i et samleie en gang.  :sjenert:

:ler::ironi:

• 10 år senere...
Skrevet
På 2/24/2006 den 11.46, Gjest Gjest skrev:

Det er nok en liten sammenheng mellom hvor mye luft som slipper inn og presses ut...og hvor stor "glippe" det er mellom dere.

Så en stor(les:tykk) pikk i en veldig trang mus vil ikke produsere så mye "fis"...

Tror ikke det har så mye å gjøre med størrelsen på penis. Om penis presses inn i et "åpent hull", altså en skjede som inneholder luft, så vil luften bli komprimert og trykkluft vil flagre nedover penisskaftet og lage en fiselyd når luften når friheten. Om penis derimot går inn i en "tett sprekk" uten luft, vil den bare skyve skjedekjøttet til side i alle retninger og ikke forårsake noe annet enn nytelse.

Skrevet

Tråden er ti år gammel.

Anonymkode: 6ee6e...afc

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er ti år gammel.

Men allikevel like relevant i dag.

Musefis betyr bare at man koser seg skikkelig, slik ville jeg tenkt om emnet.

Anonymkode: bc34d...8dc

Skrevet
13 timer siden, H80 skrev:

Tror ikke det har så mye å gjøre med størrelsen på penis. Om penis presses inn i et "åpent hull", altså en skjede som inneholder luft, så vil luften bli komprimert og trykkluft vil flagre nedover penisskaftet og lage en fiselyd når luften når friheten. Om penis derimot går inn i en "tett sprekk" uten luft, vil den bare skyve skjedekjøttet til side i alle retninger og ikke forårsake noe annet enn nytelse.

Jepp, men det har med anatomien på musa å gjøre. Noen hull er åpne, mens andre er "klemt sammen" slik at man må presse seg inn. De som er klemt sammen, kommer det naturligvis ikke luft inn i. Dama får aldri fittefis, hun er veldig trang og hullet hennes er alltid "lukket" og trekker seg sammen med en gang jeg trekker meg ut. Har vært med andre med litt videre/åpnere, og der har jeg opplevd fittefis, hvis jeg har trekt meg helt ut før jeg har tatt den inn igjen.

Anonymkode: 9ac34...d8e

• Liker 1
Skrevet

Hol og åpen jeg da ... lekkert ... :dry:

Opplevd å kunne provosere dette bare ved å bøye meg rett etter litt dildo-kos.. faen ... jeg som kniper og styrer på ... 

Sitat

• Liker 1
Skrevet
På ‎30‎.‎10‎.‎2016 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Tråden er ti år gammel.

Man får alltid beskjed å søke hvis man øsnker å diskutere noe som er diskutert før her på Kg.

Musefis er for øvrig mer mannens skyld enn damas. Så strengt tatt er det han som skal bli flau, om det i det hele tatt er noe å bli flau over.

Anonymkode: 1d29a...64a

Skrevet

Men tenk det, da, damer - vi kan lage fis med både rumpe og kjønnsorgan. Det kan ikke menn

:laugh::fart2::hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...