AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Hei har time hos gynekolog anngående mensensmerter jeg har hatt. Vært hos gynekolog og fått testet innvendig, men dem sa det er eggene som kanskje begynner å samles? men at jeg må videre henvises pga de ikke kan finne ut noe mer. •har siste året plutserlig fått ekstreme mensensmerter hvor jeg må ta Paracet for å overleve. men de siste 3 gangene= 3 mnd har jeg vært vanlig med vanlig smerter. vurderte å avlyse timen, men er redd dette er midletidig fiks? Men vil samt ikke ta mr/røngten da jeg er redd for det. Og ikke vil ta det uten grunn. vil ikke til timen hvis jeg nå er bra? Men hvor sikker er d jeg er bra kun de siste 3 mnd? Hatt disse plagene et år. Så det må jo være mulig de forsvinner hvis de kommer brått også? Anonymkode: bfe7c...42c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men vil samt ikke ta mr/røngten da jeg er redd for det. Hadde tatt timen og jeg er helt sikker på at i verste fall blir det kun ultralyd. Du tar ikke mr eller røntgen på denne undersøkelsen her. Anonymkode: fe7b4...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde tatt timen og jeg er helt sikker på at i verste fall blir det kun ultralyd. Du tar ikke mr eller røntgen på denne undersøkelsen her. Anonymkode: fe7b4...a6b Tidligere har jeg tatt ultralyd tror jeg? Sånn ting som tar bildet inni. Hos gynekolog. For å se størrelse på egenemelding men nå er jeg henvist til ahus? Er det ikke mr da? Hva skal de ellers Anonymkode: bfe7c...42c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei har time hos gynekolog anngående mensensmerter jeg har hatt. Vært hos gynekolog og fått testet innvendig, men dem sa det er eggene som kanskje begynner å samles? men at jeg må videre henvises pga de ikke kan finne ut noe mer. •har siste året plutserlig fått ekstreme mensensmerter hvor jeg må ta Paracet for å overleve. men de siste 3 gangene= 3 mnd har jeg vært vanlig med vanlig smerter. vurderte å avlyse timen, men er redd dette er midletidig fiks? Men vil samt ikke ta mr/røngten da jeg er redd for det. Og ikke vil ta det uten grunn. vil ikke til timen hvis jeg nå er bra? Men hvor sikker er d jeg er bra kun de siste 3 mnd? Hatt disse plagene et år. Så det må jo være mulig de forsvinner hvis de kommer brått også? Anonymkode: bfe7c...42c Er det ikke bedre å ta den timen du har fått, og få en grundig undersøkelse? Alternativet er at du fortsatt går i uvisse om hva som er galt, og så får du plutselig vondt igjen. Hva gjør du da? Jo, da må du på nytt inn i systemet igjen og vente på nye timer. Er det så lurt? Hva tror du er farlig med røntgen og MR? Hadde disse undersøkelsene vært farlig for mennesker så hadde de vært forbudt å utføre, særlig i USA der folk saksøker alle og enhver for den minste ting. Synes du overdriver angsten din akkurat der. Anonymkode: 36332...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå