AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #41 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 7.10): Her gikk det veldig fint. Ett barn hver, 3 og 11 år. Det går like fint nå, 25 år etterpå. Flaks, kanskje. Eller gode menneskekjennere 🙂. Vi er en sammensveiset familie der alle er glade i hverandre, uavhengig av blodsbånd. Traff hverandres barn etter et par mnd. Flyttet sammen 6 mnd etter det. Han var singel, og hadde vært det i mange år, og jeg var helt nyskilt. Nå kjente jeg denne mannen fra før av da. Anonymkode: 323d3...79d Dette hadde moren min kunnet skrevet. Alt har alltid gått SÅ fint! Mine følelser ble effektivt feid til side da jeg var barn og blir det fremdeles. Jeg er veldig glad i stefaren min, og vi har det stort sett hyggelig alle sammen. Men da hun ble sammen med stefaren min, to måneder (!) etter at faren min hadde flyttet ut, syntes jeg at det var helt forferdelig. De var kjempeforelsket, klinte foran oss barna og flørtet hele tiden. Jeg holdt på å dø av skam, var fryktelig lei meg pga skilsmissen og savnet faren min, men gjorde gode miner til slett spill. Moren min mener fremdeles at denne perioden var helt, helt uproblematisk for oss barna. Anonymkode: 01206...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #42 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2024 den 18.45): Det skjer. Mitt barn fryktet mest av alt at jeg skulle gå tilbake til faren. Alle foreldre er ikke gode foreldre. Anonymkode: a76e0...5c8 Samme her. Barnet mitt på 11 har tryglet meg et par måneder om å skille meg fra faren . Det har jeg også gjort Anonymkode: 1d1a1...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #43 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 19.04): Synes bare det det er sinnsykt å gjøre noe sånt med barn i bildet.. min yngste var 5 da jeg møtte han som Nå er min mann på 20 året..vi var kjærester i 3 år før vi flytter i lag nettopp pga min sønn..forstår bare ikke hvorfor man skal stresse? Barnet og du selv må jo «finne» dere selv etter et brudd og å få hverdagen opp å gå før man skal presentere nye partnere,barn osv.. Anonymkode: f747b...1b5 Helt enig! Anonymkode: ec5e3...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå