Gå til innhold

Menn; Hva blir du tent av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tennes du av med kvinner? Tennes du av kroppen hennes? Lydene hun lager når dere har sex? Tennes du av at hun dominerer deg? At hun liker å bli klasket på rumpa? Dere menn er jo forskjellige, men er det noen som vil dele her? Hva tennes DU av?

Anonymkode: 64861...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normal kropp ,lang fin hår, moderat sminket og har på fine klær som kjoler.

Anonymkode: 33555...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er selvsikker og trygg i seg selv. Ikke redd for å si nei og ikke redd for å sette ord på hva hun vil ha.

Anonymkode: e3344...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale naturlige kvinner.

Anonymkode: 997d8...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne skrevet en hel bok om hva som tenner meg med kvinner, og at det er forskjellige ting avhengig av hvem hun er og vår relasjon.

Rent fysisk elsker jeg hele kvinnekroppen, og noen ganger kan de minste detaljene utløse en tenning. Jeg er enormt fan av hvordan kvinner flørter med de minste hint av kroppsspråk. Det kan være et blikk, et smil, eller måten hun beveger seg på. Det kan være når hun strekker på hodet og hvordan nakken eksponeres, eller når jeg ser hendene hennes jobbe med noe. Gangen som viser hvordan kroppen beveger seg. Skuldrene, kravebeinet, hoftene, den linja som leder blikket fra hoftene mot skrittet, rumpa, puppene - alt.

Av handlinger tenner jeg både på at hun kan være bestemt og vet hva hun vil ha. Alle mine partnere har hatt blankofullmakt til å kunne ri ansiktet mitt når de selv ønsker uten forvarsel. Eller om hun er i det submissive humøret, og jeg kan se hvordan hun lengter etter å bli håndtert røft. Det er lite som er så tennende som når hun stønner når jeg spanker henne.

Noen ganger kan jeg ville overraske henne når hun holder på med noe på kjøkkenet f.eks. Det er så deilig å se spillet i kroppen og ansiktet hennes, hvordan det først er overraskelse, så det lure smilet når hun skjønner hva jeg gjør og endelig kåthet.

Andre ganger vil jeg bare ligge og begjære henne. Ta på henne, kysse hver millimeter, kose med alt: Da kan jeg se hvordan hun elsker å være sentrum for mitt univers. At intet annet betyr noe enn hun.
På samme måte elsker jeg å se hvordan hun begjærer meg. Når jeg står over henne og hun strekker seg for å kunne ta på brystkassen min, musklene, og hvordan hele kroppen hennes ønsker at jeg tar henne med makt.

 

For min del, er det altså så utrolig mye som tenner meg ved både kroppen, kroppsspråk og handlinger at det er umulig å fange alt.

Sleng på hvordan kvinnekroppen i forskjellige aldre har endringer som alle er unike for hvor de er i livet, og at alle disse ulikhetene er spennende og deilig i seg selv. Ei i midten av førtiårene kan være like tiltrekkende som ei i midten av tyveårene, det handler om totalpakken.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tid nok til å høre alt? Må bare skrive boka først. 

Husk at kvinner er ulike, og med varierer det en tenner på. Så kapitlene blir mange og innholdsrike.

Trøst dere med at vi menn har flytende tenningsmønster, og med det en bredde langt utover hva kvinner erkjenner, ja heller generaliserer. 

I dag merket jeg at det pirret at hun uttalte at hun likte et eller annet. Blikket, draget over smilet, at brystknoppene struttet når hun sa det, knipet med beina, og den lille sjenertheten i møtet med mitt smil.

Det nonverbale, er jo mange kapittel i seg selv, som kroppslukt og berøring. Bibelen får fort en konkurrent om det skrives bra. 

Sex er bra sentralt i menneskers liv. Hva er vel mat uten krydder, da snakker vi ikke bare om salt og pepper.

The Chef

Anonymkode: 82e02...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten, jøss vi skrev likt👍 

Gøy.

Anonymkode: 82e02...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på kvinner som er litt sexy kledd, skjørt og tynne strømpebukser synes jeg er utrolig sexy. 

Anonymkode: af9a7...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig et stort spørsmål. Man må bli tiltrukket, så har du unike egenskaper med den enkelte. 

Selv har jeg en greie for nylon og føtter. Med det må passe med resten av dama. Så er det utstråling, personlighet. Noen kan ha en nydelig kropp, noen pent ansikt, sjarmerende, men mindre bra kropp. Osv osv. 

Men på den rette dama, liker jeg alt. 

Anonymkode: 4812e...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tennes du av med kvinner? Tennes du av kroppen hennes? Lydene hun lager når dere har sex? Tennes du av at hun dominerer deg? At hun liker å bli klasket på rumpa? Dere menn er jo forskjellige, men er det noen som vil dele her? Hva tennes DU av?

Anonymkode: 64861...5ac

Jeg tennes stort sett av partners kåthet og partners nytelse.

Lite annet som plutselig gjør at jeg tenner.

Anonymkode: 9c4ba...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tennes du av med kvinner? Tennes du av kroppen hennes? Lydene hun lager når dere har sex? Tennes du av at hun dominerer deg? At hun liker å bli klasket på rumpa? Dere menn er jo forskjellige, men er det noen som vil dele her? Hva tennes DU av?

Anonymkode: 64861...5ac

Spørr du som mann eller dame? 

Anonymkode: 4812e...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hårete fitte og store hengepupper. 

Anonymkode: a000c...e07

Lucky Lucky 

Anonymkode: 4812e...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...