Gjest Fantus Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Har noen at bra tips til hva jeg kan kjøpe til min 14 år gamle kusine som har bursdag i morgen? Jeg er helt tom for ideer...
Blackjack Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Gavekort på H&M eller noe lignende? Det var iallefall det min 15-åringe svigerinne ønsket seg.
Rebelle Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Kommer jo an på hva hun er interresert i... Mp3 spiller kanskje, alltid en slager - selv om de har en fra før...
Pusekatt Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 En kuul veske, kanskje? Evt sminke? CD'er? Klær (Bik Bok)?
Mrs. K Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Min datter har 14-årsdag i dag og hun har fått stort sjal, Mp3-spiller, sølvgaffel (samler på), smykke, tå-sokker, bok i disc world-serien, tegnesaker, cd med Eminem og flybillet hun skal bruke i vinterferien.
flopp Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Det eneste vår niese ønsket seg var klær fra Bik Bok eller JC. Spørs jo litt hvor mye du skal legge i det; hva med noen kule solbriller? DVD med LOST eller Frustrerte fruer? Synes personlig at de kanskje er litt unge til det og jeg kjøpte det ikke selv om det var noen av ønskene.
Gjest Fantus Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Gavekort på H&M eller noe lignende? Det var iallefall det min 15-åringe svigerinne ønsket seg. ← Den var smart Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå