AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #21 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg ville prioritert hudpleie. Har prøvd ZO og det jeg har prøvd er utrolig bra, men utenfor mitt budsjett. Jeg ville ikke ha byttet ut produkter som fungerer. Viss du er som meg med sensetiv hud så er veien til å finne hudpleie som fungerer grusom. Jeg har brukt flere år å klare å sette opp en god hudpleie rutine som faktisk hjelper min sensetive acne prone hud, og nå er huden min bedre enn noen gang. Den rett og slett stråler, vært vær krone da alternativet er smerte, kløe, acne osv. Viss du trenger å få ned prisen litt så ville jeg i første omgang funnet en billigere cleanser. Det er også mulig å sjekke virkestoffene i de produktene du bruker også se etter produkter med like virkestoff. Men formuleringen til produktet og fyllstoff har mye å si. Det finnes gode formuleringer blandt rimelig hudpleie også men mann må lete mer, prøve å feile. En god side å sjekke innholdet i produkter er skinsort.com Her får du opp info om alle ingrediensene hva slags hudtyper som kan reagere, forslag til dupes. Du kan også sammenligne produkter. Det er en side for skin nerds. Jeg har prøvd mange ulike retinol serum. Alt fra billige til dyre. Ingen har gitt meg en synlig positiv effekt. Alle har irritert huden min selv om jeg brukte retinol maks 2 ganger i uken. Men så fikk jeg plutselig differin gel adapalen. (Reseptbelagt) og huden min tåler den uten problem. Denne gelen er mye billigere enn visse dyre retinol serum jeg har prøvd og den er et av produktene som har vært med på å transformere min hud. Dyre retinol serum kommer jeg aldri til å bruke penger på igjen. Da huden min er svært sensitiv bruker jeg den vær 3 natt. Anonymkode: 330f7...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #22 Del Skrevet 7. oktober 2024 Prioriter hudpleie. Anonymkode: 19729...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå