AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Jeg brenner for at folk skal få mulighet til å komme ut i jobb og beholde jobbene sine. Er det noen jobbspesialister som vil fortelle litt hvordan arbeidshverdagen er? Hvilke oppgaver har man? Anonymkode: 289af...90d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Er noen år siden. Det var egentlig en variabel jobb. Mange ulike deltakere med ulike problemstillinger. Så var det variablene dager med ulike møter. Dialogmøter, møter med deltakere, arbeidsgivere, helse, NAV. Men bevares, hadde sine nedsider den jobben også. Anonymkode: 538a8...f51
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er noen år siden. Det var egentlig en variabel jobb. Mange ulike deltakere med ulike problemstillinger. Så var det variablene dager med ulike møter. Dialogmøter, møter med deltakere, arbeidsgivere, helse, NAV. Men bevares, hadde sine nedsider den jobben også. Anonymkode: 538a8...f51 Må man ha en spesiell utdannelse? Anonymkode: 289af...90d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 Litt usikker på hva som er gjeldende nå. Mulig det er forskjell på om jobben er i NAV eller i en vekstbedrift. Men tenker sykepleier skulle være en relevant bakgrunn. Du kan jo søke litt på nettet. Anonymkode: 538a8...f51
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Skrevet 6. oktober 2024 Kjenner vernepleiere som jobber med det, så da må det vel gå for en sykepleier og? Anonymkode: 42624...bfc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må man ha en spesiell utdannelse? Anonymkode: 289af...90d De vil helst ha pedagoger eventuelt vernepleiere, men mulig man kan ha spl og. Kommer an på hvor du bor/antall søkere etc Anonymkode: dd954...ceb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Skrevet 6. oktober 2024 Nå jobber jeg ikke med det, men har vært bruker. Man hører mye forskjellig om veileder hos tiltaksarrangør men jeg tror mange ting spiller inn. Har lest på AAP aksjonens side at noen er misfornøyde og klager når de sier at Nav skal kaste de ut i tiltak men noen liker ikke at det stilles krav til de. Jeg har bare positive ting å si om mine "opphold" hos tiltaksarrangør. Var der i 3 omg og tiltakene var bestilt for 6 mnd hver gang men ble skrevet ut av de alle 3 gangene lenge før 6 mnd da tiltakene gjorde meg dårligere. Jeg hadde 3 ulike veiledere å de var alle hyggelige og gjorde sitt beste for at jeg skulle klare å komme ut i jobb igjen men de observerte alle at jeg ikke hadde godt av å være i tiltak å da ga de beskjed til Nav veilederen min - som igjen bestilte dialogmøter med Nav, veileder hos tiltaksarrangør legen og meg. Jeg følte at tiltaksarrangør hadde mye å si for det var de som observerte meg 1 - 2 ganger i uken. På slutten av min siste runden hos tiltaksarrangør så skulle jeg få ny veileder da hun jeg hadde skulle slutte å jeg hadde et møte med henne og gammel. Det var ikke noe godt møte for hun ga meg klar beskjed om at det var bare å komme seg ut i jobb igjen for jeg ville aldri få uføretrygd med mitt grunnlag. Det skal sies at jeg ikke hadde nevnt ufør, men tidligere veileder hadde skrevet en anbefaling om ufør til dialogmøte vi skulle på. Dette var helt feil måte å møte meg på så veilederen som skulle slutte klaget på henne så jeg fikk en annen person jeg kunne forholde meg til den siste tiden. Jeg opplevde at de veilederne jeg hadde var gode på å trygge meg og observere meg så som sykepleier så har nok du også de kvalitetene. Anonymkode: 209d3...9cc 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå