AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg hadde sex et par tre ganger med en fyr. Det var tydelig at det var bare sex for ham. Ikke noe annet, fordi han ikke virka interessert i meg som person og aødri tok kontakt for annet... føler ikke noe sinne eller irritasjon, føler meg ikke brukt. Syns det var bra. Så hva skal jeg gjøre med det? Skal jeg egentlig være irritert over det? For alt jeg vet er han gift.. Han bor i en annen by. Savner sexen, men føler det ikke er bra i lengden å bli "brukt" sånn. Vil sikkert få følelser og så blir alt rot eller annet... Anonymkode: 2b494...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Det er vel ikke noe feil å ha sex med noen bare for sex'ens sin skyld ? Det som ikke er fullt så bra er å late som om man er ute etter mer enn bare sex . Til å begynne med så vet man jo kanskje ikke om dette er den rette - så det vil jo også skje at det ikke blir noe mer. Det beste er jo om man spiller med åpne kort om hva man er ute etter Så får jo du tenke på dette som noen gode ligg. Så lenge han ikke har lovet deg gull og grønne skoger så har han jo ikke gjort noe galt - og du skal jo heller ikke ha noen dårlig samvittighet Anonymkode: 81016...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Tenker at det er ok med slikt så lenge begge er innforstått med at det bare er sex. Da er det ingen som blir brukt heller - eller så er det gjensidig? Brukt vil etter min oppfattelse si at han har gitt deg falske forhåpninger og så var det bare løgn alt sammen. Det var det vel ikke her. Vi er i 2024, jenter kan både få like sex og ha det bare for fornøyelsens skyld 😊 Anonymkode: 7fcff...437 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenker at det er ok med slikt så lenge begge er innforstått med at det bare er sex. Da er det ingen som blir brukt heller - eller så er det gjensidig? Brukt vil etter min oppfattelse si at han har gitt deg falske forhåpninger og så var det bare løgn alt sammen. Det var det vel ikke her. Vi er i 2024, jenter kan både få like sex og ha det bare for fornøyelsens skyld 😊 Anonymkode: 7fcff...437 Ahaa det er derfor jeg føler meg brukt etter mitt siste 6 mnd langt "forhold", fordi han påsto å elske meg og så viste det seg at det var løgn siden han plutselig droppet meg for en annen. Men ikke etter sex med en som var bare ute etter sex. Nå skjønner jeg. Anonymkode: 2b494...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 Å ha sex uten noe forventninger og følelser er jo helt normalt. Ingenting i veien med det. Det er et større problem at folk knytter så mye følelser til sex. Det skaper bare problemer, og svært få positive effekter. Anonymkode: ab876...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 Brukt? Frivillig sex mellom personer er ikke å bli brukt. Du visste han var gift. Ser egentlig ikke problemet. Dersom du tenker at dette ikke er bra, må du lete bedre og knipe igjen til du finner noen som du kan bli partner med. Anonymkode: c329f...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå