Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Begynte at se på denne serien förra året. Synes den är koselig, men det skjer ikke så mye i den? What's the point? Vad synes dere? Liker Emily bäst, hon är awesome. Lorelei är sykt irriterande, min mening i alle fall 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 De prater ALT for mye, konstant munndiare uten å høre hva andre sier, blir gal av det. Anonymkode: 48c22...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De prater ALT for mye, konstant munndiare uten å høre hva andre sier, blir gal av det. Anonymkode: 48c22...c1f Har blitt sagt i intervjuer at det var uvanlig mye som ble sagt i den serien, og veldig mange replikker å lære seg. Jeg synes selv det er litt koselig og artig å følge utvekslingen mellom de ulike karakterene. Loralai som er begeistret eller stresset og munnen går 😊 Ikke sett serien på noen år, men likte den i sin tid som koselig underholdning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg elsker serien og har sett den mange, mange ganger. Selv om jeg blir mer kritisk til valgene de tar jo eldre jeg blir. Men jeg så den da den kom og da verden var ganske annerledes, så mulig det er vanskelig å like den dersom man ser den for første gang i 2024. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg «binget» den i sommerferien i fjor. Elsker serien og alle de rare karakterene i den. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 15.05): De prater ALT for mye, konstant munndiare uten å høre hva andre sier, blir gal av det. Anonymkode: 48c22...c1f Ikke bare det, men all kommunikasjon i serien er unaturlig, da det svares momentant på replikker uansett hva som blir sagt, hele tiden. Anonymkode: f2feb...73e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har alltid syntes at serien var så forfriskende med at ingen ble skutt, eller dramatiske bilulykker, flykræsj osv som i andre serier på den tiden (tenker one tree hill, grey's anatomy etc) og at det handler om karakter utviklingen. Ja, det er mye prat, og det er en kunst å skape dialog på den måten med alle de obskure referansene innad, men det absolutt ikke for alle Anonymkode: 59994...8ff 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har alltid syntes at serien var så forfriskende med at ingen ble skutt, eller dramatiske bilulykker, flykræsj osv som i andre serier på den tiden (tenker one tree hill, grey's anatomy etc) og at det handler om karakter utviklingen. Ja, det er mye prat, og det er en kunst å skape dialog på den måten med alle de obskure referansene innad, men det absolutt ikke for alle Anonymkode: 59994...8ff Det er ikke kunst, men krampaktig og overtydelig innøvd. Anonymkode: f2feb...73e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg elsker den. En av de seriene jeg liker å sette på. Den er koselig og sjarmerende. Min favoritt er også Emily. Skuffet over reunionen, veldig mange valg de gjorde der som jeg ikke synes passet med karakterutviklingen fra serien (spesielt Rory). Anonymkode: 47f52...fa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #10 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 15.05): De prater ALT for mye, konstant munndiare uten å høre hva andre sier, blir gal av det. Anonymkode: 48c22...c1f Ja, og de snakker på samme irriterende måte. Hata den serien. Anonymkode: dd501...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #11 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke kunst, men krampaktig og overtydelig innøvd. Anonymkode: f2feb...73e Ja, det er akkurat det. Så falskt så det skinner. Anonymkode: dd501...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 Nikea skrev (13 timer siden): Jeg elsker serien og har sett den mange, mange ganger. Selv om jeg blir mer kritisk til valgene de tar jo eldre jeg blir. Men jeg så den da den kom og da verden var ganske annerledes, så mulig det er vanskelig å like den dersom man ser den for første gang i 2024. Det är nog väldigt sant, den begynte väl runt 2000? Var ju en annan värld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Del Skrevet 9. oktober 2024 Synes at hun har et litt sykt forhold til datteren. Anonymkode: db647...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #14 Del Skrevet 9. oktober 2024 Det jeg syns er interessant er at når jeg så den som en ung usikker 14åring med "verdens verste mor" selv, så virket Lorelai som den perfekte mammaen og jeg var så sjalu på Rory som hadde det perfekte livet. Har sett den igjen nå som voksen og som mor selv. Bildet av Lorelai er skikkelig forandret. Jeg syns hun er utakknemlig, umoden og vet ikke hva. Rory er bortskjemt. Emily ser jeg i ett helt annet lys nå Anonymkode: 03e4b...baa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 9. oktober 2024 #15 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det jeg syns er interessant er at når jeg så den som en ung usikker 14åring med "verdens verste mor" selv, så virket Lorelai som den perfekte mammaen og jeg var så sjalu på Rory som hadde det perfekte livet. Har sett den igjen nå som voksen og som mor selv. Bildet av Lorelai er skikkelig forandret. Jeg syns hun er utakknemlig, umoden og vet ikke hva. Rory er bortskjemt. Emily ser jeg i ett helt annet lys nå Anonymkode: 03e4b...baa Håller verkligen med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #16 Del Skrevet 15. oktober 2024 Likte serien som barn, men når jeg har prøvd i voksen alder har jeg bare irritert meg over det usunne forholdet de har selv der Lorelai bare forventer perfeksjonisme fra datteren, og det giftige forholdet besteforeldrene har ovenfor Lorelai. Anonymkode: 89b94...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. oktober 2024 #17 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Likte serien som barn, men når jeg har prøvd i voksen alder har jeg bare irritert meg over det usunne forholdet de har selv der Lorelai bare forventer perfeksjonisme fra datteren, og det giftige forholdet besteforeldrene har ovenfor Lorelai. Anonymkode: 89b94...622 Håller med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå