AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Hvilket forsikringsselskapet bruker dere og hva mener dere er best? Jeg bruker fremtind nå men jeg synes igrunnen det er dyrt og har tenkt mer på Storebrand eller gjensidige men det er jo en jungel av forsikringsselskap å velge imellom. Jeg tenker mest på innbo, barneforsikring og reiseforsikring. Anonymkode: cb37f...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilket forsikringsselskapet bruker dere og hva mener dere er best? Jeg bruker fremtind nå men jeg synes igrunnen det er dyrt og har tenkt mer på Storebrand eller gjensidige men det er jo en jungel av forsikringsselskap å velge imellom. Jeg tenker mest på innbo, barneforsikring og reiseforsikring. Anonymkode: cb37f...c7c Det beste forsikringsselskapet er det selskapet som gir den dekningen du trenger og til en pris du er komfortabel med. Forsikringer kommer med to priser, en pris når du betaler forsikringspremien og en helt annen pris (og hjelp) den dagen du står med en skade og trenger bistand fra forsikringsselskapet. Hvilken pris du er villig til å betale kan aldri noen andre enn du i din situasjon vurdere. Anonymkode: c01b3...f8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Alle selskaper vil si at de er den beste for deg. På barneforsikring, kan jeg si at Tryg IKKE er den beste. Da mitt barn fikk en kronisk sykdom, var h*n ikke dekket fordi sykdommet ikke rammet hardt nok. De andre selskapene har en dekning som sier at det er tilstrekkelig å få diagnosen. Dette er en sykdom som flere og flere barn dessverre får. Så ikke velg Tryg. Når du leser vilkårene, søk etter ordet 'hele tykktarmen'. De har sagt de skal endre dette, men sist jeg såg hadde de ikke gjort det. Vi har nå gjensidige, og har gode erfaringer med de. De er billigst, også før man får kundeutbytte (som 'alltid' er over 10% av innbetalt). Ved forsikringssaker, har det gått relativt greit. Aldri hatt store saker, men har fått medhold og den hjelpen som har vært nødvendig. Anonymkode: 2e4b6...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 Sjekk om du har fordeler gjennom jobb eller fagforening. (feks LO medlem) Anonymkode: d3d3f...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 Tidligere brukt Tryg, nå Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg er svært fornøyd med Gjensidige. Har heldigvis ikke hatt bruk for dem veldig ofte, men de få gangene jeg har måttet bruke forsikring har det vært rask og grei saksbehandling og ingen problemer med oppgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Del Skrevet 6. oktober 2024 Styr iallfall for all del unna If. Vi fikk ikke full dekning for skader etter oversvømmelse, til tross for at vi hadde den dyreste husforsikringen de tilbyr, som skulle dekke «alt». Oversvømmelsen skjedde fordi kommunens overvannsanlegg er underdimensjonert i vårt område - så det var ingenting vi som huseiere kunne ha gjort for å forhindre det. Etter å ha kranglet med If frem og tilbake i nesten ett år endte vi med å bare måtte godta oppgjør på 300.000 under det det kostet oss å utbedre skadene 🥺 Anonymkode: 50f8b...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 6. oktober 2024 #8 Del Skrevet 6. oktober 2024 Gjensidige er og har vært det beste og rimeligste for meg i flere år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå