AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 Nylig lagt laminatgulv, og sliter med vonde føtter. Såpass at jeg må gå med sko inne. Synes det er hardere enn fliser. Flere som har det sånn? Blir man vandt til det? Savner tregulv! Anonymkode: 18bd2...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nylig lagt laminatgulv, og sliter med vonde føtter. Såpass at jeg må gå med sko inne. Synes det er hardere enn fliser. Flere som har det sånn? Blir man vandt til det? Savner tregulv! Anonymkode: 18bd2...5ad Alltid gått med innesko, innendørs. Anonymkode: 55836...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alltid gått med innesko, innendørs. Anonymkode: 55836...546 Anonymkode: f9d7b...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg får også vondt av gult generelt, spesielt helen. Rart at jeg fant denne tråden nå, for jeg kjøpte meg nettopp Hoka sandaler som virkelig hjalp. Kan trygt anbefale disse, for det føles som man går på en yogamatte https://www.antonsport.no/hoka-300-ora-recovery-mule-unisex-p32787/sltsl-slate-slate-37-1-3-v242082 Anonymkode: c7f54...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 Fliser er vel enda hardere😉 Anonymkode: 95733...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 Alltid innesko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Del Skrevet 7. oktober 2024 Anbefaler deg Shepherd Cilla, myke og gode! Anonymkode: 1db3a...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Del Skrevet 7. oktober 2024 Hva? nei. Grunnen må være at du har samtidig også byttet undergulv. Byttet fra gamle planker til limte plater. Man må ha limte gulvplater for å kunne legge "flyttende gulv" - som alt ny laminat og parkett. Men det er ikke nevneverdig forskjell å gå på laminat vs parket, men det er en forskjell å gå på helt stabilt gulv med gulvplater som undergulv, og gå på gyngende gulv, der undergulv er tynne treplanker. Anonymkode: c4974...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 7. oktober 2024 #9 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler deg Shepherd Cilla, myke og gode! Anonymkode: 1db3a...852 Disse er supergode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå