Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått eller gitt sånne pakkekalendere, og har lenge tenkt på å gi en slik til ei venninne. Men hennes blir ikke med 24 "luker," det blir 4, en for hver søndag i advent. Så får hun dette som en slags julegave rett og slett. Hva har dere pleid å ha i slike kalendere til voksne?:)

Anonymkode: 506f1...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får pakkekalender av mannen her, det kan være f.eks: 

stearinlys, servietter, sokker, julekuler, flaxlodd, kopp, små lapper med koselige ord, isskrape, sminke (da vet han i forkant hva jeg bruker/behøver), rød neglelakk til jul, lypsyl, julegodteri, brusboks, energidrikk, led lys, ansiktsmaske, badebombe, 

Anonymkode: 18859...e08

• Nyttig 2
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket prisnivå du tenker deg, men hiver meg på den over med mye av det samme. Et skjerf, eller enkelt pledd kan også være noe.

Favorittgodteriet/snacksen slår sjeldent feil, men også om det er noe annet som du tenker kan passe. Krydder, matoljer, god eddik (f.eks til salat), pesto, godt syltetøy, marmelade eller lignende. Rå nøtter, og tørket frukt.

Velvære er gode godt. Som nevnt over en god håndkrem, eller leppebalsam for vinteren er jo fint. 

Termokopp, vannflaske, spork (turbestikk), sitteunderlag, håndvarmere. For hjemmebruk er varmepute fint. 

Ellers blir nok personlige gavekort du lager med invitasjon til ting dere kan gjøre sammen nok satt pris på. Tur i skogen med god mat. Kaffedate. Velværekveld hjemme hos en av dere. Ost og vin. Filmkveld. Trenger ikke å være dyreste, men ting dere kan gjøre sammen. Du kan også f.eks gi et sitteunderlag også legger du ved et personlig gavekort på en tur sammen. 

Høres utrolig koselig ut 🥰

Skrevet

Så koslig ❤️ 

Anonymkode: 8b402...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...