AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Er det greit mannen gir ei flaske vin til tidligere kollega etter de møttes under et arrangement for en tid tilbake. De begynte å tekste hverandre mye, og la hverandre til på facebook. Kvinnen skrev hun ønsket vin etter endt arrangement, og kjæresten min gav henne det. Han viste meg meldingene og sa dette bare var vennskapelig og for å være grei. De jobber ikke sammen nå lengre. Jeg tenker litt på dette for tiden, og lurer på om jeg er naiv her? Hun var veldig på med meldinger og hvorfor må de ha hverandre på facebook om de ellers ikke omgås? Våger ikke å ta opp tema, for å ikke virke sjalu. Anonymkode: b795a...69f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Hun vil ha vin som takk for tjeneste. Sikkert i forbindelse med arbeid. Å drive på og melde og chatte utover det når man har partner er jo litt rart… Isåfall, ikke si noe, lat som ingenting og sjekk mobilen hans en dag. Det er bare sånn du vil finne ut av den kontakten. Anonymkode: 17f4c...17a 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Vet ikke om hun mente det som flørt. Er usikker her. Anonymkode: b795a...69f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Skrevet 6. oktober 2024 Og dette vet du fordi det er noe han fortalte deg? Anonymkode: 272ae...2e6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og dette vet du fordi det er noe han fortalte deg? Anonymkode: 272ae...2e6 Ja han fortalte det. Og viste vinen hun fikk. Anonymkode: b795a...69f
lajlaj Skrevet 6. oktober 2024 #6 Skrevet 6. oktober 2024 Det er alltid dodgy når sånt skjer. De fornekter det lenge og kaller hverandre venner. Helt til vennskapet plutselig går utover forholdet. Du gjør det slutt og han går til henne. Dette har jeg sett mange ganger. 1
Hateridioter Skrevet 6. oktober 2024 #7 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det greit mannen gir ei flaske vin til tidligere kollega etter de møttes under et arrangement for en tid tilbake. De begynte å tekste hverandre mye, og la hverandre til på facebook. Kvinnen skrev hun ønsket vin etter endt arrangement, og kjæresten min gav henne det. Han viste meg meldingene og sa dette bare var vennskapelig og for å være grei. De jobber ikke sammen nå lengre. Jeg tenker litt på dette for tiden, og lurer på om jeg er naiv her? Hun var veldig på med meldinger og hvorfor må de ha hverandre på facebook om de ellers ikke omgås? Våger ikke å ta opp tema, for å ikke virke sjalu. Anonymkode: b795a...69f Jeg har mange venner på FB som jeg ikke omgås. Tror ikke det er veldig uvanlig.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #8 Skrevet 6. oktober 2024 Jeg tenker dette er litt kvinnelig list aktig… Anonymkode: ed6a9...f62 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #9 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det greit mannen gir ei flaske vin til tidligere kollega etter de møttes under et arrangement for en tid tilbake. De begynte å tekste hverandre mye, og la hverandre til på facebook. Kvinnen skrev hun ønsket vin etter endt arrangement, og kjæresten min gav henne det. Han viste meg meldingene og sa dette bare var vennskapelig og for å være grei. De jobber ikke sammen nå lengre. Jeg tenker litt på dette for tiden, og lurer på om jeg er naiv her? Hun var veldig på med meldinger og hvorfor må de ha hverandre på facebook om de ellers ikke omgås? Våger ikke å ta opp tema, for å ikke virke sjalu. Anonymkode: b795a...69f Fortsett å hold ett øye med dem. Rapporter her hvis det skjer noe mer mistenkelig. Anonymkode: a9aaa...c40
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #10 Skrevet 7. oktober 2024 Var vinen betaling for en tjeneste? Jeg har ikke for vane å si til folk at jeg vil at de gir meg en flaske vin. Eller ønsket hun å ta et glass vin sammen med han / dele en flaske vin, og så misforsto mannen din og trodde at det var selve vinen hun hadde lyst på? Anonymkode: 0cb54...7fb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #11 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var vinen betaling for en tjeneste? Jeg har ikke for vane å si til folk at jeg vil at de gir meg en flaske vin. Eller ønsket hun å ta et glass vin sammen med han / dele en flaske vin, og så misforsto mannen din og trodde at det var selve vinen hun hadde lyst på? Anonymkode: 0cb54...7fb Hun sa bare høyt at nå skulle hun ønske hun hadde vin. Så går min mann og kjøper til henne og gir. Så sender hun mld senere på kvelden at hun er full. Jeg overreagerer sikkert, men synes det er spesielt. Han viser meg mld, fordi han sier det ikke er mer enn vennskapelig. Anonymkode: b795a...69f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #12 Skrevet 7. oktober 2024 Kan fint være helt vennskapelig fra hans side. Ville reagert dersom det blir treff og skjult telefon. Nå er han jo åpen. Likevel lurt å stoppe der. Anonymkode: 04e96...5e2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #13 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fortsett å hold ett øye med dem. Rapporter her hvis det skjer noe mer mistenkelig. Anonymkode: a9aaa...c40 Hvorfor skal det rapporteres her? Anonymkode: 6dc6d...a93
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #14 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 10.25): Er det greit mannen gir ei flaske vin til tidligere kollega etter de møttes under et arrangement for en tid tilbake. De begynte å tekste hverandre mye, og la hverandre til på facebook. Kvinnen skrev hun ønsket vin etter endt arrangement, og kjæresten min gav henne det. Han viste meg meldingene og sa dette bare var vennskapelig og for å være grei. De jobber ikke sammen nå lengre. Jeg tenker litt på dette for tiden, og lurer på om jeg er naiv her? Hun var veldig på med meldinger og hvorfor må de ha hverandre på facebook om de ellers ikke omgås? Våger ikke å ta opp tema, for å ikke virke sjalu. Anonymkode: b795a...69f Dersom din mann, ts, ønsker seg ut av forholdet, så ønsker jo du han også ut av forholdet, gjør du ikke? Altså: du ønsker ikke at din partner skal bli i forholdet med deg mens han «leter etter noe bedre»? Eller, alternativt, fordi han ikke finner noen andre? Det er helt irrelevant om han er eller ikke er interessert i denne kollegaen. Det som er relevant for deg er om han liker deg og trives med å være i et forhold med deg. Dersom ikke så ønsker jo normalt oppegående folk ikke å «redde» forholdet. De ønsker å avvikle. Samtalen om man synes forholdet er liv laga har man i et normalt godt forhold jevnlig. Fordi det aldri er farlig å snakke om ting i gode forhold. Ta samtalen. (Er det alt farlig å snakke om enkelte ting i ditt forhold? Avvikle forholdet. Da er det alt dårlig og ikke verdt å redde) Anonymkode: 98938...e38 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #15 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun sa bare høyt at nå skulle hun ønske hun hadde vin. Så går min mann og kjøper til henne og gir. Så sender hun mld senere på kvelden at hun er full. Jeg overreagerer sikkert, men synes det er spesielt. Han viser meg mld, fordi han sier det ikke er mer enn vennskapelig. Anonymkode: b795a...69f Rødt flagg! Ikke hans jobb å kjøpe vin til andre damer! Og hun sender melding om at hun er full sent på kvelden..? Gi beskjed om at dette er fullstendig uholdbart og uakseptabelt. Omg! Anonymkode: 1ae3f...b8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #16 Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom din mann, ts, ønsker seg ut av forholdet, så ønsker jo du han også ut av forholdet, gjør du ikke? Altså: du ønsker ikke at din partner skal bli i forholdet med deg mens han «leter etter noe bedre»? Eller, alternativt, fordi han ikke finner noen andre? Det er helt irrelevant om han er eller ikke er interessert i denne kollegaen. Det som er relevant for deg er om han liker deg og trives med å være i et forhold med deg. Dersom ikke så ønsker jo normalt oppegående folk ikke å «redde» forholdet. De ønsker å avvikle. Samtalen om man synes forholdet er liv laga har man i et normalt godt forhold jevnlig. Fordi det aldri er farlig å snakke om ting i gode forhold. Ta samtalen. (Er det alt farlig å snakke om enkelte ting i ditt forhold? Avvikle forholdet. Da er det alt dårlig og ikke verdt å redde) Anonymkode: 98938...e38 Dette er den eneste sunne holdningen å ha til slikt🙌 Anonymkode: ed6a9...f62
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #17 Skrevet 7. oktober 2024 Høres ut som kvinnelist. Hun ville ha gratis vin. Og det fikk hun. Såpass at hun til og med ble full. Anonymkode: c5697...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå