Gå til innhold

«Enden er nær» og andre spådommer for 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som skjer det skjer.

Fokuser på her og nå. Hva vil du i dag? Ønsker du godt- hva kan du gjøre for en bedre verden for deg selv og andre?

Frykt bare ødelegger. Det bringer ikke med seg noe bra. Frykt for sykdommer og vaksiner ++ er bare forstyrrelser. Er det gode forholdsregler du kan ta? Forberedelser du kan gjøre? Da gjør du det, men du kan la frykten ligge, for den gjør ingenting for deg annet enn å ødelegge. Og hva som evt skjer i fremtiden av de store tingene kan du ikke gjøre noe med uansett.

Hvis katastrofen inntreffer: Hva ønsker du å se tilbake på at du brukte årene til før katastrofen inntraff? Du vil ikke kaste bort de årene kun på frykt.

Hvis jeg trekker inn det religiøse aspektet: Søk fred i ditt indre, søk kjærlighet til deg selv og til verden, ha tillit til at det som skal skje vil skje. Døden er ikke noe å frykte. 

Anonymkode: 9701c...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel til en hver tid eksistert en eller annen spådom skal slå til i "nærmeste tid". 

Jeg holdt pusten i sju år fordi jeg i 1985 leste i en bok om at verden ville forgå i 1991. Mother Shipton spådde:  "Verden forgår og folk med den, i nitten-hundre-og-nitti-en."

Anonymkode: bb052...2b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 10.19):

Jeg har snakket med ei som har lest på noe greier i mange år. Det begynte med korona og vaksinen og så eskalerte det, hun har sendt meg mange link med info om det ene og det andre. Jeg har aldri giddet å bry meg fordi jeg så på det som noe tull og propaganda. Så stod det i avisen om Marburg viruset som de fryktet var nådd Europa. Det var heldigvis falsk alarm for nå men etter å ha snakket med denne personen om dette så begynner jeg å bli bekymret. Alt som har skjedd under og etter korona stemte. Folk ble syke av vaksinen, bolig og strømprisene økte osv. dette har denne personen vist kom til å skje visstnok og nå sier denne personen at det er mye greier som er på vei til å skje. Nytt virus og nye dødelige vaksiner osv. Ikke nok med det, jeg har også en veldig kristen person på jobben min som har fortalt meg at enden er nær og de som tror på Jesus kommer til å bli hentet fordi det blir snart umulig å leve her på jorden. Det som skjer med Israel og valget i USA er liksom siste stopp. «Enden er veldig nær» sier de. Og dette med virus og hva myndighetene våre gjør er alt iscenesatt og vi kommer til å lide. Er det noen som kan fortelle meg hva er det som skjer? Jeg er sykt redd for fremtiden nå. 

Anonymkode: a75ef...847

Istedenfor å la deg styre emosjonelt og reagere på andres dystre spådommer, hvorfor ikke stille deg selv spørsmålet hvorfor de ønsker å overbevise deg.

Vil de selge deg en løsning? Det har jo liten nytteverdi å være troende i dag, rent praktisk. Men med spådommen hengende over som sier at vi snart skal dø blir det annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 18.09):

Det er noen mørke energier, men jeg tror ikke det er så ille som du beskriver det. Vi er i en slags transformasjon nå hvor mange mange våkner opp. Jeg følger flere såkalte spirituelle veiledere på facebook, youtube og instagram hvor de snakker om det. Håkon sletnes, line skytsengelen...

Stå i lyset og ha positive tanker. Send ut kjærlighet. Vi trenger flere og flere som sender ut kjærlighet. Alt er bevissthet. Kjemp mot det onde og det onde vil ikke ha noe makt. Kjærlighet er det mektigste våpenet.

Anonymkode: c0815...323

Har hørt litt på fniseskrulla Line skytsengel. Siste jeg så var at nå skjedde ting hun hadde sett i lang tid. Hvorfor har hun ikke advart om dette er noe å tro på?  Jeg trur ikke på en ord av det hun sier og maken til fnising sier meg at det er bare piss sprøyt som tyter ut av kjeften hennes.

I hinduismen så vet de allerede nå hva som skal skje om noen år, men de advarer ikke om det. De forutså 9/11 fler år før det skjedde, de bare ventet på at det skulle skje.

Når jeg spør hva de vet om fremtiden, så er det ikke noe svar. De gir ikke ett lite hint engang, de bare vet liksom.

Hadde jeg hatt den evnen til å se inn i fremtiden og samtidig være sikker på at det vil skje, så hadde jeg advart. Jeg ville brukte media for alt det er verdt og kan gjerne få stempel som gal. Viktigste er å advare.

Anonymkode: d0e5a...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I hinduismen så vet de allerede nå hva som skal skje om noen år, men de advarer ikke om det. De forutså 9/11 fler år før det skjedde, de bare ventet på at det skulle skje.

Og dette har du bevis på eller er det bare et rykte?

Sitat

Når jeg spør hva de vet om fremtiden, så er det ikke noe svar. De gir ikke ett lite hint engang, de bare vet liksom.

Hvordan vet du da at de vet? 🤨

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva skjer i 2025 som vil forandre oss helt?

Anonymkode: c0815...323

Litt som andre tidligere merkeår som skulle forandre oss helt, men hvor det ikke skjedde noen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg for et sirkus ! 
Å bruke så mye energi på å gå og være redd for en skremselspropaganda . 
Tenk på denne sekten som har vært omtalt i media . De trodde jo på mye dritt og ondskap de og 

Anonymkode: 68b0b...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...