Gå til innhold

Explant-erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt mine silikonproteser siden 2011, la den gang inn 275 cc . Har fått tre barn siden og hadde i utgangspunktet en A cup🫣 Har blitt mer opplyst om BII, og jeg går heller derfor mot å fjerne de nå. Har hatt masse uforklarlige smerter i kjeve,nakke og rygg og brukt uttalige kroner på å finne ut av det, men er ingen feil på prøver. Har hatt smerter siden første barn for 7 år siden. Så tenker det er bra å fjerne de , blir tålig desperat også😅 Har noen merket endring etter de fjernet de, fysisk og psykisk?  Og eventuelt hvordan de så ut etterpå? Vurderer fett transplantasjon , men det er jo bare så dyrt :( Har noen erfaring med fett transplantasjon til bryst?

Anonymkode: 659e8...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei! Har hatt mine silikonproteser siden 2011, la den gang inn 275 cc . Har fått tre barn siden og hadde i utgangspunktet en A cup🫣 Har blitt mer opplyst om BII, og jeg går heller derfor mot å fjerne de nå. Har hatt masse uforklarlige smerter i kjeve,nakke og rygg og brukt uttalige kroner på å finne ut av det, men er ingen feil på prøver. Har hatt smerter siden første barn for 7 år siden. Så tenker det er bra å fjerne de , blir tålig desperat også😅 Har noen merket endring etter de fjernet de, fysisk og psykisk?  Og eventuelt hvordan de så ut etterpå? Vurderer fett transplantasjon , men det er jo bare så dyrt :( Har noen erfaring med fett transplantasjon til bryst?

Anonymkode: 659e8...09e

Fjern protesene og la kroppen få føle på å være normal, før du en gang vurderer å gjøre noe mer. 13. år gamle proteser kan lekke og de kan lage mye ugreie i en menneskekropp. 
Folk er redd for Temu, men proteser i kroppen?

Anonymkode: 78b2d...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fjern protesene, og la kroppen hvile minst et år. Så ser du hva du vil. Men ikke la deg overtale til å sette inn nye implantater.
Kan anbefale a se historien til Mel Brooks, en dame som virker ganske fornuftig i "jungelen" av info.

https://www.youtube.com/watch?v=NBsHtEb5Amk&list=PLhW2xUEb-B-YmjEBe73RGi6FJJi5Rhugu&index=2&t=1271s&ab_channel=MelRobbins

Hun løftet, men de fleste får overraskende bra resultat, og mange trenger ikke løft eller revision av noe slag. Og nesten alle føler seg MYE bedre etterpå. Masse historier om dette. Implantater lagt inn 2010-2014 med texture har blitt tilbakekalt, også her, (allergan, eurosilicone)men man hører ikke noe, det må man google seg til hvis man ikke er i bransjen... :( 

Mener at Jørgine Vasstrand har lagt ut sin erfaring med løft og bruk av eget vev, men med utgangspunkt i A cup vil jeg tro du ikke trenger noe sånt :)  

https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/

Lykke til! ❤️ 

Anonymkode: 1381f...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...