AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Del Skrevet 6. oktober 2024 ...når man ikke er i et forhold Ble singel nylig og er litt sjokka etter et-par deres med menn fra omgangskrets. Det er liksom rett på sex og bli enig om en ordning, men lite fokus på å bli ordentlig kjent og å ta det rolig. K43. Anonymkode: 52155...95c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Etter samlivsbrudd ble jeg bombardert med dette, og begynte i opplegget selv med den ene daten etter den andre hvor han eller jeg ikke så noe langsiktig men møttes igjen for sex likevel en stund osv. Det er nok ganske vanlig. En dag våknet jeg opp og følte meg lei og litt tom på innsiden, og har siden bare hatt sex med menn det er potensiale med og som jeg føler meg verdsatt av. Går ikke tilbake Anonymkode: 20c4e...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg tror det er veldig miljøavhengig. Jeg kan telle på én hånd hvor mange menn som har "skrytt på seg" å ligge med noen utenom langsiktig date eller kjæreste. Det virker som det er noe vanligere blant kvinner, men ikke noe voldsomt. Mitt inntrykk er at de fleste helst vil bli sammen med noen de kunne tenke seg å ligge med, og er de ikke kjæresteemner er det heller ikke aktuelt å ligge med dem. Anonymkode: fe944...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror det er veldig miljøavhengig. Jeg kan telle på én hånd hvor mange menn som har "skrytt på seg" å ligge med noen utenom langsiktig date eller kjæreste. Det virker som det er noe vanligere blant kvinner, men ikke noe voldsomt. Mitt inntrykk er at de fleste helst vil bli sammen med noen de kunne tenke seg å ligge med, og er de ikke kjæresteemner er det heller ikke aktuelt å ligge med dem. Anonymkode: fe944...aba Jeg håper dette er sant! Jeg syns sex er dypt personlig og bedre med noen man har god kontakt med, så ons og sex uten forhold gir meg lite. Er bare overrasket over "markedet ". Anonymkode: 52155...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 Jeg har et situationship jeg ikke vil komme meg ut av. Helst vil jeg at det blir et skikkelig forhold av det men foreløbig etter 3,5 år er vi bare fwb/situationship fortsatt. Så jeg jar sex med andre og dater også for å klare å holde han nok på avstand (det er han som ikke vil offentliggjøre oss sånn) Så da går nå tiden da, han er happy å jeg litt mindre happy. Anonymkode: c4308...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har et situationship jeg ikke vil komme meg ut av. Helst vil jeg at det blir et skikkelig forhold av det men foreløbig etter 3,5 år er vi bare fwb/situationship fortsatt. Så jeg jar sex med andre og dater også for å klare å holde han nok på avstand (det er han som ikke vil offentliggjøre oss sånn) Så da går nå tiden da, han er happy å jeg litt mindre happy. Anonymkode: c4308...bc3 Det blir vel ofte sånn i fwb/situationships. Den ene utvikler følelser, den andre gjør det ikke... Håper det ordner seg for deg! Ts. Anonymkode: 52155...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det blir vel ofte sånn i fwb/situationships. Den ene utvikler følelser, den andre gjør det ikke... Håper det ordner seg for deg! Ts. Anonymkode: 52155...95c Jepp desverre. En stund var jeg nok i en hekt også, men det har jeg klart å komme meg ut av. Vi var enige om forhold i starten men så gikk tiden å han syntes nok han hadde det fint som vi hadde det. Vi har jo i perioder oppført oss som kjærester, vært mye ute sammen, på fest med naboer osv. Så det er vanskelig. Klarte å komme meg «vekk» i vår, data en annen å ble veldig forelsket. Men så dumpa han nye meg. Da gikk jeg jo tilbake 🙈 Jeg tror egentlig han har følelser for meg også, han bare har det så himla behagelig sånn som han har det nå. Anonymkode: c4308...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #8 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jepp desverre. En stund var jeg nok i en hekt også, men det har jeg klart å komme meg ut av. Vi var enige om forhold i starten men så gikk tiden å han syntes nok han hadde det fint som vi hadde det. Vi har jo i perioder oppført oss som kjærester, vært mye ute sammen, på fest med naboer osv. Så det er vanskelig. Klarte å komme meg «vekk» i vår, data en annen å ble veldig forelsket. Men så dumpa han nye meg. Da gikk jeg jo tilbake 🙈 Jeg tror egentlig han har følelser for meg også, han bare har det så himla behagelig sånn som han har det nå. Anonymkode: c4308...bc3 har hatt det sånn jeg og i over 5 år med en. Det var første gang jeg skulle prøve FWB og så falt jeg pladask for det ble så sterkt alt sammen for meg. Han var lissom alt jeg hadde sett etter i en mann på alle områder. Men det viste seg jo at han var opptatt men klarte da ikke å stå imot når han tok kontakt. Og slik gikk nå årene. Helt til i vår. Begynte jeg å kjenne på at han ikke var så fantasisk lell. Jeg og var helt hekta. Så slo overgangsalder'n inn for fullt her på sen våren og ting ble bare vanskelig. Humørsvingninger, hetetokter, dårlig med søvn, og tørre slimhinner gjorde at sex var ikke like godt som før da. Men innså og at nå er forelskelsen definitivt over. Jeg har ingen lyst på å sende meldinger som jeg ikke klarte å holde meg unna før. Nå betyr det ingenting lengre. Det er på en måte veldig veldig godt etter all denne tiden for min del. Litt mer husfred i topplokket. Jeg har prøvd å møte han ett par ganger men det gir meg ikke noe lengre. Spenningen er borte og gnisten med men 5 år er lang tid så er vanskelig å bare kutte ut noen. Så jeg har ikke noe i mot han som venn og en jeg kan gi en klem til hvis vi møtes. Men sex frister ikke nå da. Jeg tror han har lagt merke til at jeg er blitt "off". Ikke skriver eller tar kontakt lengre er som regel han hvis det er noen. Men han vet heller ikke at jeg har kommet i overgangsalder'n jeg vet ikke hvor mye menn egentlig skjønner av sånt. Men jeg har dating appen badoo. Jeg har sletta appen men ikke profilen så er offline der. Men i går fikk jeg mld på epost at noen hadde sendt meg likes.. så jeg gikk inn da for jeg er fortsatt nyskjerrig. Det var selvsatt han FWB min som hadde sendt likes. Det var på den appen jeg traff han i 2019, men han har ikke vært på den appen på siste 2 åra men nå altså har han dukka opp igjen med ny profil. Så ja i mitt hode tyder det på at han er ute på jakt igjen etter nye damer. Det sto at han var klar for dating men ingenting om han var single eller opptatt ha ha ha.. vet han er smart på de greiene der. Så eventuell ny dame skal få noe å bryne seg på der. Jeg føler jeg er ferdig på en måte. Men skal aldri si aldri at jeg ikke går tilbake for en runde ved en senere anledning da. Den kroppen hans er ganske så kjent for meg blitt. Jeg er klar for å møte noen nye som kan gi mer spenning. Men vi får se hva som dukker opp. Er så mye rart der ute at man blir ikke overraska over noe lengre. Anonymkode: c25d1...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #9 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jepp desverre. En stund var jeg nok i en hekt også, men det har jeg klart å komme meg ut av. Vi var enige om forhold i starten men så gikk tiden å han syntes nok han hadde det fint som vi hadde det. Vi har jo i perioder oppført oss som kjærester, vært mye ute sammen, på fest med naboer osv. Så det er vanskelig. Klarte å komme meg «vekk» i vår, data en annen å ble veldig forelsket. Men så dumpa han nye meg. Da gikk jeg jo tilbake 🙈 Jeg tror egentlig han har følelser for meg også, han bare har det så himla behagelig sånn som han har det nå. Anonymkode: c4308...bc3 Han har ikke følelser for deg. Han liker at du er så hekta på han og er et enkelt ligg. Ellers ville han vært kjæresten din. At han eventuelt blir sjalu osv er bare eiesyke Anonymkode: 431c8...e9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #10 Del Skrevet 6. oktober 2024 Fucktuationship. Ja takk. 🤠 Anonymkode: 094f7...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #11 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har ikke følelser for deg. Han liker at du er så hekta på han og er et enkelt ligg. Ellers ville han vært kjæresten din. At han eventuelt blir sjalu osv er bare eiesyke Anonymkode: 431c8...e9d Spiller egentlig ingen rolle det med følelser, vi puler jo bare. Nå har jeg flytta også så det er enda lenger mellom oss, og jeg leter jo etter en kjæreste. I mellomtiden koser vi oss å har det gøy. Anonymkode: c4308...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #12 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiller egentlig ingen rolle det med følelser, vi puler jo bare. Nå har jeg flytta også så det er enda lenger mellom oss, og jeg leter jo etter en kjæreste. I mellomtiden koser vi oss å har det gøy. Anonymkode: c4308...bc3 Jeg var hekta ja, men gikk tilbake til han forde det jo er greit å ha sex med noen man kjenner (og liker) Anonymkode: c4308...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #13 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg var hekta ja, men gikk tilbake til han forde det jo er greit å ha sex med noen man kjenner (og liker) Anonymkode: c4308...bc3 Den kan jeg forstå. Hvis andre ting feiler og man føler seg miserabel pga en avvisning eller ting gikk ikke som planlagt. Så er det lett å gå tilbake til det kjente den man vet vil ha deg i senga lissom. For å få litt oppmerksomhet osv. Er det lurt? Nei men vi er bare mennesker og alle har ett behov for å føle seg sett og likt. Anonymkode: c25d1...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #14 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 9.58): Jeg har et situationship jeg ikke vil komme meg ut av. Helst vil jeg at det blir et skikkelig forhold av det men foreløbig etter 3,5 år er vi bare fwb/situationship fortsatt. Så jeg jar sex med andre og dater også for å klare å holde han nok på avstand (det er han som ikke vil offentliggjøre oss sånn) Så da går nå tiden da, han er happy å jeg litt mindre happy. Anonymkode: c4308...bc3 Sex med andre for å "holde ham på avstand", men du vil ha et ordentlig forholde til han men han "vil ikke offentliggjøre dere" ? Halllllooooooo. Alle her skjønner hvorfor han "ikke vil offentliggjøre dere", du ligger jo med andre og sikkert vice versa. Herregud, skaff deg en dildo. Anonymkode: 65d1c...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #15 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sex med andre for å "holde ham på avstand", men du vil ha et ordentlig forholde til han men han "vil ikke offentliggjøre dere" ? Halllllooooooo. Alle her skjønner hvorfor han "ikke vil offentliggjøre dere", du ligger jo med andre og sikkert vice versa. Herregud, skaff deg en dildo. Anonymkode: 65d1c...ecc Ja sex med andre for å klare meg uten et forhold med han. Jeg vet ikke om jeg vil ha et kjæresteforhold til noen akkurat nå heller, uansett hvem. Og nei han ligger ikke med andre, det er jeg ganske sikker på for jeg kjenner han jo såpass godt etter disse årene. Så selv om vi har et situationship så er vi også ganske gode venner. Anonymkode: c4308...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #16 Del Skrevet 7. oktober 2024 Jeg liker oppmerksomhet og jeg liker sex. Var i et mangeårig (25 år) etterhvert dødt forhold med mye negativ oppmerksomhet og null nærhet (han var ekkel, luktet vondt, ofte skittne klær osv) å bestemte meg vel egentlig når jeg kastet han ut at jeg skulle klare meg alene. Så møtte jeg en fyr å begynnte å ha ganske heit sex som jeg etterhvert begynnte å bruke som både gode og straff. Sex altså. Men har ikke noe behov for å bo med en mann pr nå, men en å våkne opp sammen med innimellom, en som lager middag til meg etter jobb og som fikser ting for meg 🤩🤩 det vil jeg ha. Dette bør helst være mannen jeg også har sex med da, for enkelhetsskyld. Anonymkode: c4308...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. oktober 2024 #17 Del Skrevet 8. oktober 2024 Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne sider. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå